728 x 90

روابط ایران و غرب,

مقاومت ایران دیدار وزیر بدنام و جنایتکار اطلاعات آخوندی علوی از برلین را محکوم می‌کند

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران
مقاومت ایران دیدار وزیر بدنام و جنایتکار اطلاعات آخوندی علوی از برلین را محکوم کرده، نسبت به تبادل اطلاعات هشدار می‌دهد و خواستار توقیف و قرار گرفتن او در برابر عدالت است.

به گزارش رسانه‌های رژیم ایران وزیر اطلاعات رژیم محمود علوی بنا‌به دعوت مقامات امنیتی آلمان به برلین مسافرت و با مقامات آن کشور دیدار داشته است.
علوی در رأس سرویس مخفی فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران قرار دارد که بیش از سه دهه است بیشترین نقش را در سرکوب وحشیانه مخالفان برعهده داشته است. اداره حراست از قانون اساسی در آلمان نیز در گزارشهای متعدد تأکید کرده است که مأموریت وزارت اطلاعات سرکوب اپوزیسیون در داخل و خارج کشور می‌باشد و تمرکز اصلی فعالیتهای این سرویس نیز در جاسوسی و تعقیب علیه مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران می‌باشد.
وزارت اطلاعات رژیم آخوندی مستقیماً در قتل‌عام 30هزار زندانی سیاسی در تابستان 1988، در قتلهای زنجیره‌یی علیه روشنفکران (عمدتا بین 1998 و 2000) و در بیش از 350 عمل تروریستی در خارج کشور از جمله در ترور میکونوس برلین (1992) دست داشته است.
در ماه ژوئیه گذشته یک تبعه ایران به اتهام جاسوسی برای وزارت اطلاعات ایران علیه مجاهدین خلق در دادگاه برلین به دو سال و چهارماه حبس محکوم گردید. افسر فرمانده این مأمور به‌نام ”سجاد “یکی از کارمندان ارشد وزارت اطلاعات تحت هدایت علوی می‌باشد. شخص علوی به‌خاطر مسئولیتش در تعقیب افراد اپوزیسیون و اعدام آنها در ایران در لیست تحریم آمریکا و اروپا قرار داشت. از اینرو مقاومت ایران منطبق با قوانین آلمان و قوانین بین‌المللی خواستار توقیف این جنایتکار و قرار دادن او در مقابل دادگاه می‌باشد. نمایندگی شورا در اطلاعیه 2ژوئن 2016 در جریان محاکمه جاسوس مزبور خواستار صدور قرار بازداشت برای علوی شده بود.
مقاومت ایران همچنین هر گونه تبادل اطلاعات ادارات آلمانی با سرویس مخفی رژیم آخوندی به‌ویژه در مورد اپوزیسیون را محکوم کرده و و ناقض حقوق پایه‌یی اعضای اپوزیسیون می‌بیند که به‌دلیل سرکوب این رژیم در تبعید در آلمان به‌سر می‌برند.
در ماه می‌سال 2000 وزیر وقت اطلاعات ایران علی یونسی – سلف محمود علوی – در یک کنفرانس مطبوعاتی در تهران گفت که همکاری مستمری با ادارات امنیتی آلمان وجود دارد و به این ادارات ”اطلاعات جامعی ”در مورد مجاهدین خلق داده شده است. در آوریل 2006 و در آستانه بازیهای جام جهانی در آلمان رسانه‌های خبری ایران اعلام کردند که قائم‌مقام وزیر کشور ایران با ادارات امنیتی آلمان یک قرارداد امضا کرده است که مطابق آن آلمان متعهد شده فعالیتهای اپوزیسیون تبعیدی ایرانی در آلمان را محدود سازد. هنگامی که ادارات آلمان با این خبر مواجه شدند, تکذیبی نیآمد. دیدار وزیر وقت اطلاعات علی فلاحیان – از مسئولان ترور میکونونس – با هماهنگ‌کننده سرویسهای اطلاعاتی آلمان در اداره صدراعظمی برند اشمید بآور در بحبوحه رسیدگی قضایی به پرونده ترور میکونوس در اواسط دهه 90 به یک جنجال سیاسی تبدیل شد.
پروفسور وینفرید هاسمر Prof. Winfried Hassemer نایب رئیس سابق دیوان عالی قانون اساسی کشور آلمان در یک نظریه حقوقی 122 صفحه‌یی تاثیرگذاری منافع سیاست خارجی و روابط آلمان و ایران بر ارزیابیهای امنیتی در مورد مجاهدین خلق و مقاومت ایران را تقبیح کرده بود.


نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۷ سپتامبر ۲۰۱۶)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33b56d07-e3a6-4eaf-b307-cedd9f1b9686"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات