728 x 90

انتخابات عراق,خروج نيروهاي آمريكا,دخالت رژيم در عر

اظهارات ژنرال اودیرنو و رایان کراکر در مورد ادامه حضور نیروهای آمریکا در عراق

-

 رایان کراکر و ژنرال اودیر نو
رایان کراکر و ژنرال اودیر نو
ژنرال ریموند اودیرنو، فرمانده نیروهای مشترک آمریکا و رایان کراکر، سفیر سابق آمریکا در عراق، طی سخنانی در کنفرانس ملی شورای روابط جهانی آمریکا، چالشهای پیش روی عراق را بررسی کردند و تأکید کردند که حتی اگر جنگ آمریکا در آنجا به پایان برسد، کار آمریکا هنوز به اتمام نرسیده است.

پایگاه خبری وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، نوشت: اودیرنو، که اکنون فرماندهی نیروهای مشترک ایالات متحده را برعهده دارد، گفت یک عراق باثبات می‌تواند به تضمین امنیت نه تنها برای خاورمیانه بلکه هم‌چنین برای ایالات متحده، کمک نماید. او گفت، عراق، همان‌طور که همه می‌دانند، در یک نقطه بسیار استراتژیک از خاورمیانه قرار دارد.
اودیرنو افزود: چالش عراق در حال حاضر ساختن قدرت ملی و اتحادی است که جهت بازسازی خود به آن نیاز دارد.
رایان کراکر سفیر سابق آمریکا در عراق نیز طی سخنانی در کنفرانس ملی شورای روابط جهانی آمریکا در مورد اهمیت عراق و آینده آن و نقش آمریکا گفت: عراق اکنون با چالشهایی روبه‌رو است که ممکن است بدون کمک آمریکا نتواند به‌طور موفقیت‌آمیزی به آنها پاسخ دهد.
کراکر افزود: در یک نظرسنجی که در اواخر ماه گذشته میلادی در عراق انجام شد، ۷۰درصد عراقیان معتقدند اگر ایالات متحده عراق را ترک کرده و به خانه خود برگردد، یک اشتباه وحشتناک مرتکب شده است.
کراکر تأکید کرد: ایالات متحده اکنون دارای فرصتی است که با یک توافقنامه امنیتی و توافقنامه چهارچوب استراتژی در آنجا جهت هدایت روابط با عراق، یک تغییر پایدار در این رابطه ایجاد نماید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b040f83-e3ba-4260-bc54-895fbdad7c03"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات