728 x 90

زوزه‌های حکومت آخوندی در هراس از قیام و مجاهدین در نمازجمعه‌های رژیم

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی

زوزه‌های حکومت آخوندی در هراس از قیام و مجاهدین

در نمازجمعه‌های رژیم

و سالگرد ضدتظاهرات سرکوبگرانه رژیم علیه قیامهای سال۸۸

آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در تهران ۱۰دی۱۴۰۰:

فتنه‌گران نظام ولایی و سقوط نظام ولایی را هدف قرار داده بودند هشت ماه از خرداد تا دی تا توانستند اغتشاش آفرینی کردند. سرمایه حضور ۸۵درصدی مردم را پای صندوق‌های رأی سوزاندند پیش نماز که روز عاشورا داشت نماز می‌خواند با سنگ پیشانی او را شکستند به عاشورای مردم! هجمه کردند و سردسته آنها گفت مردمان خداجوی و مؤمن به عزاداران (شعار مرگ بر منافق)

مردم فهمیدند! که دیگر قصه قصه اعتراض به انتخابات نیست اغتشاش هست با حمایت بیگانگان با حمایت رئیس‌جمهور آمریکا با حمایت رئیس رژیم صهیونیستی با حمایت تمام گروهک‌های منفور (رادیو تهران رژیم ۱۰دی۱۴۰۰).

آخوند علم‌الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد ۱۰دی۱۴۰۰:

در فتنه ۸۸ فتنه ۸۸ کسی عمق آن را نمی‌فهمید چیست هنوز هم درک نمی‌کنند آقا فتنه ۸۸ فتنه براندازی بود مسأله تقلب و انتخابات و رقابت و انتخابات اینها همه افسانه بود دشمن ده سال برنامه‌ریزی کرده بود با این فتنه براندازی کند همه چیز را یعنی این اتصال امت و امام را از بین ببرد. دشمن خواص را زد خواص ریزش کرد در یک خط مقابل رهبری بارش را کنار کشید و رفت کنار ایستاد دشمن آمد مملکت را به آشوب کشید (تلویزیون آستان رضوی رژیم ۱۰دی۱۴۰۰).

آخوند صادقی، معاون دژخیم اژه‌ای در همدان:

ولایت، مهم‌ترین هدفی است که آماج حملات فتنه‌گران قرار گرفته... یکی از روش‌های مجاهدین، بدبین سازی نسبت به اصل و اساس نظام و حامیان ولی‌فقیه است. .

اروپا و آمریکا از مجاهدین حمایت می‌کند و همه دشمنان دست به دست هم دادند (سایت ۳۶۱درجه ایران ۹دی۱۴۰۰).

آخوند نورکریمی، نماینده خامنه‌ای در ایلام:

با درایت خامنه‌ای ۹دی شکل گرفت و آتش فتنه خاموش شد... تا دشمن آن واقعیت تاریخی و روزهای تلخ حضور مجاهدین در خیابان‌ها را دگرگون ننویسد (خبرگزاری مهر (رژیم). ۹دی۱۴۰۰)

پاسدار خرم‌دل سرکرده سپاه پاسداران در استان کهگیلویه و بویراحمد:

مجاهدین بیش از ۱۷هزار نفر را ترور کردند. مجاهدین تهمتها به نظام زدند...

بدانید که مجاهدین فقط شعار مردم را می‌دهند و سؤال این است که آیا در سال۸۸فتنه پایان یافت که قطعاً پاسخ منفی است و دشمنان هر روز با روشهای مختلف فتنه‌گری می‌کنند (سایت صبح زاگرس رژیم ۹دی۱۴۰۰).

پورمیرزایی، مسئول بسیج دانشجویی رژیم:

فتنه ۸۸ زمینه سوء‌استفاده و به میدان آمدن مجاهدین و دشمنان را فراهم کرد (خبرگزاری باشگاه خبرنگاران (رژیم). ۹دی۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3996b83-1f05-4097-bb4e-8c656e124a45"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات