728 x 90

پیام تبریک زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین در اوین و سایر زندانها به‌مناسبت آغاز شصتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

آغاز شصتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران
آغاز شصتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

پیام تبریک زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین در اوین و سایر زندانها

به‌مناسبت آغاز شصتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

انهم فتیه امنوا بربهم و زدناهم هدی و ربطنا علی قلوبهم اذ قاموا...

در روزگار یأس و سرخوردگی پس از سال ۱۳۴۲ در دیکتاتوری سلطنتی و فضای پرسش آلود چه باید کرد؛ سه بن‌بست شکن که به سمت و سوی توحیدی و اراده‌ٔ تکامل بخش حاکم بر جهان هستی ایمانی استوارتر از دماوند داشتند، برخاستند و عزم جزم کردند تا پس از کسب صلاحیتهای لازم مسأله مبارزه در ایران را حل کنند. مبارزه برای استقلال و حق حاکمیت مردمی.

حنیف و سعید و بدیع زادگان در ۱۵ شهریور۴۴ گروهی را بنیان نهادند که چند سال بعد سازمان مجاهدین خلق ایران نام گرفت. از قدم‌هاشان صدای پای انقلابی نوین برای ایران فردا می‌آمد. ارمغان آنها کاشت بذر صداقت و فدا و یگانگی و پاکبازی و رهایی بود.

کاشته آنها پس از گذشت سال‌ها و سرفصل‌ها، به شجره طیبه و تنومند کنونی تبدیل شد. سالیانی پر فراز و نشیب و پر ابتلاء، با شهیدانی بسیار در دوران شاه و شیخ. این سازمان در روند تکاملی و در پرتو دیدگاههای توحیدی و ضداستثماری خود و به یمن رهبری پاکبازش، به انقلابی درونی و یگانه‌ساز دست یازید که نویدبخش تحولات بیرونی و انقلاب اجتماعی نوینی برای مردم ایران می‌باشد که طلیعه‌های آن از هم‌اکنون پیداست.

سازمان مجاهدین، گنجینه‌ای است با مقاومتی خونبار و اصل فدای حداکثر با زنان و مردانی وارسته از فردیت و جنسیت، بی‌اعتنا به شکاف سنی چند نسل زبان یکدیگر را کاملاً می‌فهمند و در کنار یکدیکر مبارزه را زندگی می‌کنند و هیچ مانعی سد این راه نتواند شد. با رهبری زنان و بی‌واهمه از طولانی‌ترین و بغرنج‌ترین و خونین‌ترین مسیر، به پیش!

ورود به شصتمین سال حیات این سازمان را به مجاهدین و به خلق قهرمان ایران تبریک می‌گوییم. با درود به همه آنهایی که بار سنگین رسالت آزادی ایران را به دوش دارند.

 

زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین

شهریور ۱۴۰۳

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eea1eb50-5260-45ce-b604-99ca8f037394"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات