728 x 90

اعتراض عليه مالكي,انتخابات عراق,انفجارات عراق,

مثال الآلوسی: مردم عراق به تطمیع و ارعاب مالکی تن نمی‌دهند

-

مثال الآلوسی
مثال الآلوسی
مثال الالوسی، رئیس حزب امت عراق، معرفی نوری مالکی را مورد حمله قرار داد و گفت: من فکر نمی‌کنم که جریانهای سیاسی و مردم عراق به این راحتی به تطمیع یا ارعاب مالکی تن دهند. من فکر نمی‌کنم که مالکی نخست‌وزیر شود.

وی که با تلویزیون الشرقیه مصاحبه می‌کرد گفت: یک حرف بیشتر ندارم استمرار این دولت در حاکمیت عراق به‌معنای کشتار جمعی است.
آیا کسی که به قانون احترام نمی‌گذارد قوی است،
آیا کسی که به ارزشها پایبند نیست قوی است، کسی که از خونریزی نمی‌ترسد قوی است؟! مردی که هر چه را که می‌خواهد در سفر به کویت و ترکیه و سایر جاها به فروش می‌رساند قوی است؟! کسی که ما را در منطقه و صحنه جهانی به حراج گذاشته، قوی است؟! مرد قوی کسی است که به اخلاق عراقی و ملی و قانون اساسی عراق و قانون پایبند است به این می‌گویند مرد قوی.

مثال الالوسی افزود: ائتلاف نوری مالکی (شاید) بتواند 120 یا 125رای را جمع کرده باشد، پارلمان عراق 325 عضو دارد و در نتیجه این کاندیداتوری بیانگر افلاس و ورشکستگی این دولت در برابر مردم به‌خاطر شکست در ارائه خدمات و نبودن امنیت و از بین رفتن دیپلوماسی و نابودی در همه زمینه‌ها است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ac9b1a4-c8cb-4049-8713-76907d21f553"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات