728 x 90

روزنامه بیلد: جامعه المصطفی در برلین، مرکزی برای جذب نیرو و تروریسم رژیم ایران

جامعه المصطفی در برلین
جامعه المصطفی در برلین

روزنامه بیلد چاپ آلمان در گزارشی تحقیقی که روز چهارشنبه دوم آبان منتشر کرد اعلام نمود که جامعه المصطفی در برلین، نه یک دانشگاه بلکه مرکزی برای (جذب نیرو) به منطور انجام عملیات ترور در داخل خاک آلمان است.
روزنامه بیلد در گزارش خود مدعی شد که فهرستی شامل ۷۰۰نفر از افراد نزدیک به دفتر جامعه المصطفی در برلین از سوی مراکز امنیتی تهیه شده و این دفتر در مرکز توجه نهادهای امنیتی آلمان قرار دارد.
روزنامه بیلد در گزارش خود با استناد به‌نقل قولی از توماس هالدن وگ، مدیر اداره حفاظت از قانون اساسی (سازمان امنیت داخلی آلمان) مبنی بر این‌که تشدید درگیریها در خاورمیانه پروپاگاندا به‌منظور بسیج کردن افراد از سوی گروه‌های تروریستی و رادیکال را افزایش داده، به‌نقل از وی تأکید کرد که فعالیت‌های احتمالی محور ایرانی ترور در آلمان تحت‌نظر است و مقامات آلمانی به‌دنبال اعضای یک واحد تروریستی سرویس مخفی سپاه پاسداران در آلمان هستند.
روزنامه بیلد در ادامه گزارش خود با اشاره به این‌که دلیل اصلی مورد توجه قرار گرفتن دانشگاه المصطفی به‌طور خاص گزارش وزارت خزانه‌داری آمریکاست که در آن آمده است «دانشگاه بین‌المللی المصطفی که شعبه‌هایی در سراسر جهان دارد، توسط نیروی قدس سپاه پاسداران به‌عنوان بستری برای جذب نیرو به‌منظور جمع‌آوری اطلاعات و نیز جذب نیرو برای شبه‌نظامیان خارجی تحت رهبری نیروی قدس استفاده می‌شود».
بیلد در انتهای گزارش خود تأکید می‌کند که وزارت کشور در پاسخ به پرسش روزنامه درباره این مرکز گفته، به‌دلیل این‌که نمی‌خواهد اقدامات بعدی را به خطر بیندازد در این مورد اظهارنظر نمی‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7f5aafa-b5da-4b67-827a-fb520d2f6236"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات