728 x 90

انتخابات عراق,دخالت رژيم در عراق,

سپاه قدس به دنبال ترور رهبران عراقی است

-

نیروهای سپاه قدس اصلیترین عامل آشوب در عراق محسوب میشوند
نیروهای سپاه قدس اصلیترین عامل آشوب در عراق محسوب میشوند
روزنامه القبس چاپ کویت، به نقل از اطلاعیه شورای ملی مقاومت نوشت: در صورت شکست حامیان رژیم ایران - سپاه قدس رهبران عراقی را ترور خواهد کرد ”

القبس نوشت: سازمان اپوزیسیون مجاهدین خلق ایران، روز گذشته تهران را متهم کرد که گروههای مسلح را مأمور کرده تا در صورت شکست حامیانش در انتخابات پارلمانی، رهبران عراقی را ترور کرده و جنگ طائفی را شعله‌ور کنند.
این بیانیه افزود: دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران تلاشهای خود را برای تاثیر‌گذاری روی نتایج انتخابات عراق از طریق تقلب‌های کلان تشدید کرده و توطئه علیه جریانها و شخصیت‌های ملی و مستقل را به نحو بی‌سابقه‌یی افزایش داده است. رژیم آخوندها از یکسو گروههای ویژه ترور نیروی قدس را مأمور کرده تا شخصیت‌های عراقی مخالف رژیم را ترور کنند و از سوی دیگر نیروهای وابسته و مزدورانش را برای یک جنگ فرقه‌یی و مذهبی، در صورت پیروزی آلترناتیو عراقی آماده کرده است.
در این بیانیه آمده است: بنا‌به گزارشی که روز 12اسفند به نیروی قدس رسیده، در 25روز گذشته حدود 400 عملیات در بغداد و سایر شهرها توسط گروههای ویژه انجام شده است.
روزنامه الوطن کویت، شبکه المحیط مصر، روزنامه القدس فلسطین و مختصر الاخبار کویت نیز اطلاعیه مجاهدین پیرامون دخالت رژیم آخوندی درانتخابات عراق را منعکس کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5eefe402-3c32-4a18-815f-a44278aadefb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات