728 x 90

انتخابات عراق,دخالت رژيم در عراق,

عضو سپاه تروریستی قدس، «به‌طور غیر علنی!» در انتخابات عراق شرکت می‌کند

-

جمال جعفر ملقب به ابو مهدی المهندس
جمال جعفر ملقب به ابو مهدی المهندس
ابومهدی مهندس، یک تروریست شناخته شده عضو سپاه قدس رژیم که در تهران زندگی می‌کند، اعلام کرد به‌طور غیرعلنی در مبارزات انتخاباتی پارلمان عراق شرکت می‌کند.

وی به خبرگزاری یونایتدپرس اینترنشنال گفت به دلیل ترس از دستگیری و بدتر از آن، دستگیری به‌دست مقامات آمریکایی، در مبارزه انتخاباتی علنی در عراق شرکت نمی‌کند زیرا از جان خود می‌ترسد.
وی گفت: از سال 2005 آمریکاییها پیامی از طریق یک واسطه عراقی فرستادند که مرا ربوده یا خواهند کشت.
یونایتدپرس نوشت: واشنگتن می‌گوید ابومهدی مهندس در حمله به سفارتهای خارجی در کویت دست داشته است. مقامات ارشد نظامی آمریکا اضافه کردند ابومهدی مهندس یک مأمور نیروی تروریستی قدس است. واشنگتن در هفته‌های اخیر اعلام کرد نگران نفوذ تهران در انتخابات عراق است…

لازم به ذکر است ابومهدی مهندس و بسیاری دیگر از تروریستهای عضو نیروی قدس رژیم ایران که لیست 32‌هزار تن از آنها توسط مقاومت ایران منتشر شد، در مناصب بالای دولت عراق و هم‌چنین در پارلمان این کشور نفوذ کرده‌اند و هم اکنون تلاش می‌کنند تا به هر قیمت مجدداً به پارلمان آینده این کشور راه یابند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/65711fa1-9796-4e20-ad5c-79a72d98752c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات