728 x 90

يك پايه كردن رژيم ولايت,

سایتهای باند غالب، به درهم شکسته شدن طلسم ولایت اذعان می‌کنند

-

شعارهای قیام ، بر روی شکشتن طلسم ولایت متمرکز است
شعارهای قیام ، بر روی شکشتن طلسم ولایت متمرکز است
سرکردگان باند غالب با اذعان به درهم شکستن طلسم ولی فقیه، به کارگزاران حکومتی توصیه می‌کنند با برعهده گرفتن اشتباهات خود، مانع از فرو ریختن بیشتر هیبت خامنه‌ای و تمامیت نظام آخوندی شوند.
سایت آینده وابسته به باند غالب نوشت: با این وجود، عملکرد تعدادی از مسئولان و چهره‌های سیاسی در هزینه کردن بی‌پروا از جایگاه رهبری… موجب شده است تا در سالهای اخیر به ویژه ماه‌های پس از انتخابات، زمینه برای وارد کردن آسیب‌های جدی به رهبر انقلاب از سوی اپوزیسیون، مخالفان داخلی… فراهم شود… . چرا که شعارهای رادیکال ماه‌های اخیر در ناآرامی‌ها، نشان می‌دهد نتیجه عدم پذیرش مسئولیت توسط مقامهای اجرایی، امنیتی و قضایی موجب هزینه شدن بیش از پیش از رهبری انقلاب می‌گردد».

این سایت نوشت: وظیفه مسئولان ارشد، میانی و عملیاتی نظام است که از منسوب کردن پیامدهای این اشتباهات به لایه‌های بالاتر حاکمیت جلوگیری کرده و شخصاً در برابر افکار عمومی مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرند و عواقب آن را تحمل کنند.
سایت آینده وابسته به باند ولی فقیه، به شکوه و گلایه از کارگزاران رژیم پرداخت که چرا برای ولی‌فقیه تره خورد نمی‌کنند و نوشت: در ماه‌های اخیر به ویژه پس از انتخابات در رفتار بسیاری از مسئولان و چهره‌های سیاسی، شاهد ظهور عکس این رویه منطقی بوده‌ایم و این افراد برای جلوگیری از آسیب‌دیدن خود و حفظ جایگاه، سعی می‌کنند با انکار اشتباهات اجرایی و رفع مسئولیت شخصی خود، همه نارضایتی‌ها و مشکلات مطرح در افکار عمومی را به سوی لایه‌های بالاتر حاکمیت و در نهایت، رهبری نظام سوق دهند».

این رسانه وابسته به باند ولی‌فقیه از جمله از شکنجه‌گران تحت امر ولی‌فقیه خواست که جنایتهای صورت گرفته در شکنجه‌گاه کهریزک را به عهده بگیرند تا به زعم خود مانع از آسیب دیدن بیشتر چهره کریه خامنه‌ای جنایت کار شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0252b98f-5cba-49e9-a0a1-276ab83422d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات