728 x 90

كنفرانس مطبوعاتي مريم رجوي در بروكسل,

الحره: اپوزیسیون ایران تشکیل آژانس جدید اطلاعاتی پاسداران را فاش ساخت

-

مریم رجوی در کنفرانس مطبوعاتی بروکسل
مریم رجوی در کنفرانس مطبوعاتی بروکسل
تلویزیون الحره گزارش داد: اپوزیسیون ایران افشا کرد که خامنه‌ای آژانس اطلاعاتی جدیدی را تأسیس نموده که مأموریت آن سرکوب هر گونه اعتراضی است که ممکن است در کشور صورت گیرد.
الحره افزود: در راستای تحکیم اعمال هژمونی بر تمامی مراکز قدرت در ایران، مجتبی نور نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران اعلام کرد که شرعیت رهبر از خدا است و لذا مجلس خبرگان که با انتخاب وی موافقت نموده نمی‌تواند جانشین خمینی را از منصبش برکنار کند.
وی طی یک سخنرانی در شهر قم گفت که مجلس خبرگان به ریاست رفسنجانی نمی‌تواند خامنه‌ای را از منصبش به‌عنوان رهبر عالی جمهوری اسلامی ایران حذف و یا برکنار کند.
الحره افزود: صحبت از شرعیت اللهی خامنه‌ای همزمان با افشای اطلاعاتی است که توسط اپوزیسیون ایران مطرح می‌شود. این اطلاعات حاکی است که خامنه‌ای آژانس اطلاعاتی جدیدی، منبعث از سپاه پاسداران تأسیس نموده که مستقمیا از خامنه‌ای دستور می‌گیرد. مأموریت این آژانس جدید، خفه کردن هر نوع اعتراضات توده‌ای جدید در کشور می‌باشد. اپوزیسیون ایران این اقدام خامنه‌ای را گسترده‌ترین تغییر در ساختار اطلاعات رژیم ایران از زمان مرگ خمینی برشمرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/678191d7-1cb5-47dc-9333-2b28067545cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات