728 x 90

تظاهرات اعتراضی ایرانیان آزاده در کشورهای اروپا و استرالیا علیه حمله موشکی رژیم آخوندی به اشرف

تظاهرات ایرانیان آزاده در آلمان  - آرشیو
تظاهرات ایرانیان آزاده در آلمان - آرشیو
درپی حمله موشکی وجنایت جنگی دیکتاتوری آخوندی علیه شهراشرف ، ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت درکشورهای مختلف جهان ازجمله در انگلستان، آلمان ، استرالیا ، سوئد و نروژ به تظاهرات اعتراضی دست زدند و خواستار اقدامات بین المللی برای مقابله با رژیم آخوندی و خلع ید از این رژیم ضدبشری درعراق شدند.
درلندن، ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت در اعتراض به حمله موشکی رژیم ملاها به شهر اشرف تظاهراتی در مقابل وزارت خارجه انگلستان برپا کردند وخواستار محکومیت این جنایت جنگی آخوندها و تعطیل سفارت رژیم در بغداد شدند. دراین تظاهرات آقای ابوالقاسم رضایی معاون دبیرخانه شورای ملی مقاومت سخنرانی کرد و ازجمله گفت: به دنبال حکم تاریخی دادگاه استیناف انگلستان مبنی بر لغو نامگذاری تروریستی مجاهدین، دشمن مردم ایران رژیم ملاها ، از فرط استیصال، ماهیت تروریستی خود را باردیگر نشان داد و مجاهدان اشرف را که نیروی حفاظت شده براساس کنوانسیون چهار ژنو میباشند، مورد حمله قرارداد . این یک جنایت آشکار جنگی است. وی از جامعه بین المللی خواستار اقدام قاطع در قبال رژیم آخوندی شد.
دراستکهلم پایتخت سوئد، یک تظاهرات اعتراضی با شرکت ایرانیان آزاده وحامیان مقامت علیه تعرض جنگی رژیم آخوندی به شهر اشرف برگزار شد. دراین تظاهرات که درمیدان سرگل استکهلم برگزار گردید، آقای یوستا از اعضای کمیته دوستان ایران آزاد سوئد و استاد دانشگاه سخنرانی کرد و پیام های انجمن جوانان و انجمن زنان و انجمن صلح و همبستگی قرائت شد.
درسیدنی پایتخت استرالیا ، ایرانیان آزاده با تجمع در مقابل دفتر وزارت امور خارجه استرالیا علیه حمله موشکی رژیم آخوندی به شهر اشرف اعتراض کردند و همبستگی خود را ا مجاهدان اشرف اعلام کردند. در این تظاهرات خانم دکتر مریدیس برگمن، رییس سابق پارلمان ایالت نیوسات ولز و از اعضای انجمن استرالیاییهای حامی دمکراسی در ایران درسخنان خود حمله رذیلانه رژیم ضد بشری آخوندها علیه افراد تحت حفاظت کنوانسیون چهارم ژنو در شهر اشرف را به شدت محکوم نمود.
دربرلین پایتخت آلمان، ایرانیان آزاده وحامیان مقاومت یک آکسیون اعتراضی در مقابل وزارت خارجه آلمان برپا کردند واز دولت آلمان خواستند که این عمل جنایتکارانه را محکوم کند. هیأتی ازسوی تظاهر کنندگان به وزارت خارجه آلمان رفتند و خواست های خود را به مسئولین ذیربط اعلام کردند. در قطعنامه تظاهرات از جمله آمده است: ما از شورای امنیت ملل متحد و نیروی چند ملیتی خواستار مجازات فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران و خلع ید ازاین رژیم در عراق هستیم.
درنروژ نیز ایرانیان آزاده در شهراسلو پایتخت این کشور یک تجمع اعتراضی درمقابل پارلمان نروژ برگزار کردند. د راین تجمع شماری از شخصیتهای نروژی ویاران مقامت، خواستار واکنش بلادرنگ جامعه بین المللی علیه جنایت جنگی آخوندها و اتخاذ تدابیر ضروری برای حافظت ازمجاهدان اشرف و هم چنین خلع ید از دیکتاتوری آخوندها درعراق شدند.
در کپنهاک پایتخت دانمارک، ایرانیان هوادار مقاومت در مقابل وزارتخارجه این کشور تجمع کردند و تهاجم موشکی رژیم آخوندی به شهر اشرف را محکوم کردند. در این تظاهرات بیانیه انجمن فارغ التحصیلان ایرانی مقیم دانمارک و انجمن فرهنگی ایران و دانمارک علیه جنایت جنگی رژیم آخوندی قرائت گردید.

در واشینگتن نیز ایرانیان آزاده با تجمع و راهپیمایی در برابر کاخ سفید خشم خودشان را به خاطر حملة موشکی رژیم آخوندی به شهر اشرف ابراز کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7ff9dc9-e5d7-4ca5-8eb9-4873c0f39117"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات