728 x 90

ژنرال مک مستر: باید اقدامات بی‌ثبات کننده رژیم ایران را خنثی کرد

ژنرال هربرت ریموند مک مستر
ژنرال هربرت ریموند مک مستر
مشاور امنیت ملی آمریکا ژنرال مک مستر طی سخنانی در بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها در واشینگتن تصریح کرد باید اقدامات بی‌ثبات کننده رژیم ایران را خنثی کرد.

وی 27مهر 96 گفت: رژیم ایران برای مقاصد سلطه‌جویانه خود کشورهای دیگر را با تروریستها و سایر نیروهای نیابتی مورد تهدید قرار می‌دهد.

استراتژی جدید دونالد ترامپ به‌جای آن که به‌طور خاص روی برجام متمرکز باشد بر روی طیفی کامل از رفتارهای بی‌ثبات کننده و شرورانه رژیم ایران متمرکز است. از جمله حمایت مادی و مالی رژیم ایران از تروریسم و افراطی گرایی، شرکت این رژیم در جنایات رژیم اسد علیه مردم سوریه، تهدید مستمر علیه آزادی رفت و آمد کشتی‌ها در خلیج‌فارس، حملات سایبری علیه آمریکا و متحدانش،
نقض فاحش حقوق‌بشر و بازداشت خودسرانه خارجیان از جمله شهروندان آمریکایی بر پایه اتهامهای دروغین، متمرکز است.
همان‌طور که رئیس‌جمهور در سخنرانی خود در 13اکتبر روشن کرد استراتژی ما دخالت بی‌ثبات کننده رژیم ایران را خنثی می‌کند و تجاوز آن و بطور مشخص حمایت این رژیم از تروریسم و شبه‌نظامیان را مهار کند.

مشاور امنیت ملی آمریکا افزود:
کاری که ما باید انجام دهیم این است که باید حمایت جامعه بین‌المللی را برای محکوم کردن نقض فاحش حقوق‌بشر توسط سپاه پاسداران و بازداشت ناعادلانه شهروندان آمریکایی و سایر خارجیان جلب کنیم. در آخر ما باید رژیم ایران را از تمامی مسیرها به سوی تسلیحات اتمی محروم کنیم.

همان‌طور که وزیر خارجه در جلسه مرکز مطالعات استراتژیک گفت کشورهایی که از تروریسم به‌عنوان ابزاری در سیاست استفاده می‌کنند تنها اعتبار بین‌المللی و موقعیت خود را از بین می‌برند. این برای هر کشور متمدن تعهد است که با تروریسم بجنگد و مانع آن شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dac155fd-1303-40ca-a79f-e05c187f7eb5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات