728 x 90

دونالد ترامپ به‌زودی در مورد ایران تصمیم می‌گیرد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا
مقامهای دولت آمریکا می‌گویند دونالد ترامپ به‌زودی در مورد ایران تصمیم می‌گیرد. تصمیم مهمی که سرنوشت برجام را هم تعیین می‌کند.
تلویزیون فاکس‌ نیوز 26شهریور 96:‌
دولت ترامپ تاکنون در توافق اتمی با رژیم ایران باقیمانده است. توافقی که ممکن است از آن بیرون بکشد و مجازاتهای جدیدی را علیه این رژیم اعمال کند.

وزیر امور خارجه رکس تیلرسون در لندن گفت:‌رژیم ایران در التزام به توافق اتمی کوتاهی کرده است.
 
 رکس تیلرسون :‌رژیم ایران در التزام به توافق اتمی کوتاهی کرده است
 رکس تیلرسون :‌رژیم ایران در التزام به توافق اتمی کوتاهی کرده است

رکس تیلرسون: «رئیس‌جمهور ترامپ برای ما روشن کرده است ما باید تهدید رژیم ایران را در تمامیت آن در نظر بگیریم و نه فقط در حد توافق اتمی زیرا این بخشی از موضع ما در رابطه با ایران است».

 
  
  وزارت خزانه‌داری آمریکا: تحریمهای جدیدی علیه رژیم ایران در راه است
 وزارت خزانه‌داری آمریکا: تحریمهای جدیدی  علیه رژیم ایران در راه است

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریمهای جدیدی را علیه دهها شخص به‌خاطر حمایت از سپاه پاسداران، برنامه موشکی و حمله سایبری علیه شرکتهای آمریکایی اعمال کرده است.

دولت ترامپ به‌طور معمول با یک سری از ضرب‌الاجلها و تصمیمها روبه‌روست که آیا در توافق اتمی بماند یا خیر؟ ضرب‌الاجل بعدی 15اکتبر است که تأیید کند آیا رژیم ایران از کل توافق تبعیت می‌کند یا خیر؟ که این کار تابحال دوبار انجام شده است. ترامپ آن را بدترین توافقی می‌داند که تاکنون بوده است.

با تحریمهای جدید دولت ترامپ می‌گوید به مجازات رژیم ایران به‌خاطر تجاوزاتش خارج از توافق اتمی ادامه می‌دهد مایک پمپئو رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا: «بعد از بسته شدن این توافق، آزمایش موشکی و فعالیت شبه‌نظامیان شیعی در عراق و همکاری با حزب‌الله در سوریه و لبنان و رفتار شرورانه رژیم ایران در سراسرجهان به‌طور چشمگیری افزایش یافته است».
 
 
مقامات ارشد دولتی می‌گویند رئیس‌جمهور ترامپ هنوز گزینه‌های خود در مورد سیاست آمریکا و ایران را تحت بررسی دارد؟
 
 
این مقامها می‌گویند رئیس‌جمهور تصمیم خود را به‌زودی خواهد گرفت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bd9f0ebe-2384-4eff-930d-d2d009a9b879"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات