728 x 90

اعتراف آخوند رئیسی: برخی ۳۰۰ میلیارد وام صفر درصد از بانکها می‌گیرند

رئیسی در رشت
رئیسی در رشت
آخوند رئیسی روز یکشنبه 24 اردیبهشت 96 طی سخنانی در رشت با اشاره به انهدام تولید در حکومت آخوندی گفت:‌
نساجی و ابریشم گیلان زبانزد بوده است اما امروز کجاست؟ در این دولت هفتصد هزار میلیارد نقدینگی تولید شد. وزیر صنایع می‌گوید با صد هزار میلیارد می‌توان از تعطیلی کارخانه جلوگیری کرد. پول را به چه افرادی دادید؟ پانصد هزار میلیارد را به افرادی دادند که پول را در بانک گذاشتند و سود ان را گرفتند... . آیا یک فرهنگی حق دارد که از صندوق خود وام بگیرد؟ وقتی صندوق به یغما می‌رود فرهنگیان چه کنند؟

آخوند رئیسی افزود:‌ فساد در کشور فراجناحی شده و فکر می‌کنیم مردم توان شنیدن اخبار فساد را ندارند. 11 میلیون جوان آماده ازدواج باید وام بگیرند. دولت موافق نبود اما مجلس تصویب کرد. وام صفر درصدی گرفتند و در ماه ده میلیارد سود ان را گرفتند. آیا ما و شما می‌توانیم از این وام های صفر درصدی بگیریم. اگر دو نفر از بد حسابان پول خود را پس دهند وام ازدواج قابل پرداخت است.

آخوند رئیسی با تهدید و خط‌ و نشان کشیدن گفت:‌ آقایان مردم عقل و شعور دارند؛ آقای روحانی! و آقایان کاندیدا! اطلاعات من از اشخاص قابل قیاس با بقیه نیست فردی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود باید ظرفیت داشته باشد...
ما وضعیت فعلی برای مردم را قابل‌تحمل نمی‌دانیم و به گذشته برنخواهیم گشت. آن که در خط امام باشد برای من ارزشمند است، تقسیم بندی نکنید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5833915a-5cbd-422a-b872-97411f13c7d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات