728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,بحران اقتصادى ايران,

وال استریت ژورنال:‌ بانکهای رژیم ایران در لندن هم‌چنان تحت تحریم هستند

-

ادامه تحریم بانکهای رژیم در لندن
ادامه تحریم بانکهای رژیم در لندن
گری ‌بیشاپ رئیس اجرایی دفتر بانک سپه در لندن اعلام کرد: «یک سال پس از توافق هسته‌ای، بانک سپه در لندن نمی‌تواند مبادلات مالی انجام دهد. بانکهای بزرگ انگلستان تمایلی برای انجام معامله با مؤسسات ایرانی به‌دلیل ترس از جریمه‌های آمریکا ندارند».

وال‌استریت ژورنال 18اسفند 95 ضمن درج این خبر نوشت:‌ «اگر چه گفته شده تحریم‌ها لغو شده اما بانکهای رژیم ایران در انگلیس هنوز هم با موانع جدی مواجه هستند. درست بعد از این‌که اتحادیه اروپا سال گذشته تحریم‌ها علیه چند بانک بزرگ ایرانی را لغو کرد شعبه بانک سپه در انگلیس هم‌چنان با موانع جدی مواجه است. چرا که هنوز این بانک از سیستم مالی بین‌المللی فاصله دارد».

گری‌بیشاپ رئیس اجرایی دفتر بانک سپه در لندن گفت: «بانک‌های بزرگ می‌گویند که تمایلی به ریسک‌ کردن درباره معامله با مؤسسات ایرانی ندارند».

هنوز تحریم‌های آمریکا روی دهها مؤسسات مالی متعلق به رژیم ایران برقرار است. شرکتها و افرادی که به اعتقاد آمریکا با سپاه پاسداران کار می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9f345208-cb2d-4309-a1c5-bd3f6ff86728"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات