728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,

وال استریت ژورنال:‌ تغییر رژیم ایران یکی از گزینه‌های مقابله با تهدید اتمی رژیم ایران

-

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ
وال استریت ژورنال می‌نویسد یکی از گزینه‌های دونالد ترامپ در برابر تهدید اتمی رژیم ایران گزینه نظامی و تغییر رژیم است.

فاکس نیوز18اسفند 95: یکی از مسائلی که ترامپ در طول کارزار انتخاباتی خود با آن مخالفت می‌کرد میراث توافق اتمی باراک اوباما با رژیم ایران بود.

خبرنگار فاکس‌ نیوز از وزارت‌خارجه آمریکا: کسی که بیش از همه بر توافق اتمی رژیم ایران پافشاری می‌کند یوکیا آمانو ست که با دولت مردد ترامپ ملاقات می‌کند. این هفته وزیر خارجه رکس تیلرسون میزبان یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بود. آنها در مورد توافق اتمی گفتگو کردند. توافقی که دونالد ترامپ آن را یک فاجعه خوانده است.

آمانو نگران است آمریکا ممکن است از توافق اتمی بیرون بکشد و تحریمها علیه رژیم ایران را احیا کند و سایر کشورها ممکن است از پیوستن به آمریکا و ارائه مجدد تحریم هایشان امتناع کنند.

دیوید آلبرایت یکی از بازرسان سابق تسلیحات اتمی به کمیته روابط خارجی گفت:
«ضروری است توافق اتمی با رژیم ایران قاطع تر اعمال و تفسیر شود و ضعیف‌ترین نقطه آن تصحیح شود».

وال استریت ژورنال گزارش می‌کند در هفته‌های آینده انگلستان، فرانسه و آلمان گزینه‌هایی را به دولت ترامپ برای تشدید اعمال توافق اتمی ارائه خواهند کرد تا آمریکا را از بیرون کشیدن از توافق اتمی منصرف سازند.

سایرین به دولت ترامپ توصیه می‌کنند علیه رفتار رژیم ایران در خارج از توافق اتمی با شدت برخورد کند مانند، برنامه موشک بالستیکی آن و آنچه دولت ترامپ آن را حمایت رژیم ایران از سازمانهای تروریستی می‌خواند:
یک کارشناس بنیاد دفاع از دموکراسی ها: ما می‌توانیم کنترلها بر صادرات را تشدید کنیم، جایی که رژیم ایران بخواهد برای فن‌آوری موشکی خود از متحدان ما در اروپا و آسیا خرید کند.

برای همین بسیاری از گزینه‌های دیگر وجود دارد، مانند همکاری با بازیگران در صحنه تا پیشرفت رژیم ایران در سوریه و عراق توسط نیروهای نیابتی‌اش یعنی شبه‌نظامیان شیعی پس زده شود.

جیمز جفری سفیر پیشین آمریکا در عراق: یک همکاری دیرینه بین رژیم ایران و کره شمالی وجود دارد. کره شمالی نه تنها خود تکثیر تسلیحات اتمی را انجام داده بلکه تلاش می‌کند به رژیم ایران نیز در فن‌آوری هسته‌ایی کمک کند.

خبرنگار فاکس نیوز: وال استریت ژورنال گزارش می‌کند بررسی کاخ سفید در مورد چگونگی مقابله با تهدید اتمی رژیم ایران شامل گزینه‌هایی هم‌چون استفاده از نیروی نظامی و تغییر رژیم می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a04bb96-2ea3-40a7-9135-b82c94b57c32"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات