728 x 90

اعلام جرم دادستانی آلمان علیه تروریست وزارت اطلاعات

راینهولد روبه رئیس سابق جامعه آلمان و اسراییل
راینهولد روبه رئیس سابق جامعه آلمان و اسراییل
دادستانی آلمان علیه یک تروریست وزارت اطلاعات رژیم آخوندی به‌خاطر عملیات شناسایی جهت سوءقصد علیه یک سیاستمدار آلمانی اعلام جرم کرد.

به گزارش تلویزیون کانال 1 آلمان، آ ار د روبه سیاستمدار حزب سوسیال‌دموکرات آلمان از سوی سرویس مخفی رژیم ایران مورد جاسوسی و شناسایی قرار گرفته است. تا احتمالاً هدف یک سوءقصد قرار بگیرد.

دادستان فدرال آلمان معتقد است که راینهولد روبه رئیس سابق جامعه آلمان و اسراییل و سیاستمدار حزب سوسیال‌دموکرات آلمان به‌عنوان هدف محتمل یک سوءقصد از سوی سرویس مخفی رژیم ایران مورد جاسوسی قرار گرفته بود. بنا‌ به این اطلاعات یک پاکستانی که متهم به جاسوسی برای سرویس مخفی ایران می‌باشد، کروکی ترددات و مسیرهای روبه را تنظیم کرده بود.

تلویزیون کانال 1 آلمان می‌افزاید: مطابق محتوای کیفرخواست، دادستانی فدرال معتقد است که هدف جاسوسی، کسب اطلاعات از اهدافی محتمل برای سوءقصد بوده‌اند. متهم به جاسوسی مشخصاً یک کروکی از ترددات و مسیرهای مورد استفاده سیاستمدار حزب سوسیال‌دموکرات را تهیه کرده و ساختمان جامعه آلمان و اسراییل را مورد شناسایی قرار داده بود – این امر به‌عنوان یک دلیل روشن برای آماده‌سازی یک سوءقصد ارزیابی می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است: جاسوسی علیه نماینده سابقه‌دار و سابق مجلس فدرال راینهولد روبه اولین کیس معروف است که در آن یک سیاستمدار آلمانی هدف یک عملیات سرویس مخفی رژیم ایران قرار داشته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0bf36ff2-20ae-419f-be5d-413e0ec88550"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات