728 x 90

شبه‌نظامی,

فراخوان شورای روابط عربی ـ بین‌المللی برای نامگذاری تروریستی شبه‌نظامیان رژیم ایران در عراق

-

حشدالشعبی نیروهای مزدور رژیم ایران در عراق
حشدالشعبی نیروهای مزدور رژیم ایران در عراق
شورای روبط عربی ـ بین‌المللی روز دوشنبه 13دی95 برای نامگذاری تروریستی شبه‌نظامیان حشدالشعبی ـ شبه‌نظامیان رژیم ایران در عراق ـ فراخوان داد.

شورای روابط عربی - بین‌المللی اعلام کرد این گروه شبه‌نظامی برای ضربه زدن به امنیت کشورهای عربی و در جهت تحقق طرحهای رژیم ایران تلاش می‌کند. این گروه شبه‌نظامی که یک گروه تروریستی است ثبات در جوامع عربی را مختل کرده است. این شبه‌نظامیان طرحهای رژیم ایران را برای هدف قرار دادن امنیت کشورهای خلیج‌فارس هدف قرار داده است.

روزنامه الریاض چاپ عربستان نوشت: دکتر طارق بن خلیفه رئیس شورای روابط عربی ـ بین‌المللی گفت: رژیم ایران هم‌چنان برای انهدام پایه‌های اساسی امنیت ملی عربی و تمدن و هویت اعراب از طریق مزدورانش مانند حزب‌الله لبنان و شبه‌نظامیان حوثی و گروه موسوم به حشدالشعبی، تلاش می‌کند.

رژیم ایران این گروه را به‌عنوان شمشیری که عراق را ذبح کند، آماده‌سازی کرده تا هویت عربی آن را تغییر دهد. این کار تحت عناوین تبلیغاتی دروغین مانند جنگ علیه تروریسم صورت می‌گیرد تا خنجری بر پشت کشورهای خلیج‌فارس و اخلال در امنیت و ثبات آنها باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b897cae9-3beb-4e8b-a2f5-8073a62fd8e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات