728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

کریمی قدوسی خطاب به آخوند روحانی: به مصلحت کشور نیست در عرصه انتخابات ۹۶ وارد شوی

-

جواد کریمی قدوسی
جواد کریمی قدوسی
کریمی قدوسی عضو مجلس ارتجاع و از مهره‌های باند خامنه‌ای روز یکشنبه 25مهر طی سخنانی در مجلس ارتجاع، رسماً و علناً خواهان کناره‌گیری آخوند روحانی از رقابتهای نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 شد و گفت: جناب آقای روحانی این نصیحت را بشنوید، از ملت نظر سنجی‌های عمومی می‌گوید به مصلحت شما و کشور نیست که شما دوباره در عرصه انتخابات 96 وارد شوی، خود شما هم تردید جدی دارید لطفاً این تردید را به یقین تبدیل کنید و کشور را از بن‌بست نجات بدهید تا کشور ما در آن مسیری که ملت می‌خواهند قرار بگیرد در یک جمله از شما به خیر و از ما بسلامت.

وی با سوز و گداز از قیام 88 با حمله به رفسنجانی گفت: در فتنه 88 همسر آقای هاشمی رفسنجانی گفت اگر تقلب شد و موسوی رأی نیاورد به خیابانها بریزید و کلید واژه‌های اعتدال پرهیز از خشونت، آمریکا کدخدای جهان است با اوباما باید بست، ادامه این راه هست.

این مهره باند خامنه‌ای افزود: ... اگر در فتنه 88 خواص به موقع عمل می‌کردند این فتنه هشت ماه طول نمی‌کشید، خونهایی ریخته نمی‌شد، آبروی نظام زیر سؤال نمی‌رفت که ولی امر مسلمین فرمودند کسانی که در این فتنه سکوت کردند در طولانی شدن این فتنه نقش داشتند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6cd5e161-2cce-4435-980c-b1e39d48ff45"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات