728 x 90

دخالتهای ایران,

روزنامه الشرق: رژیم ایران هم‌چنان به‌دنبال تخریب منطقه است

-

کشته شدن یک فرمانده و 40 تن از شبه‌نظامیان حوثی
کشته شدن یک فرمانده و 40 تن از شبه‌نظامیان حوثی
روزنامه 'الشرق عربستان در مقاله‌یی درباره دخالتهای رژیم در یمن نوشت: «با وجود تمام تلاشهای دولت یمن برای مذاکره با کودتاچیان و بازگرداندن اوضاع به شکل طبیعی آن، متأسفانه علی عبدالله صالح و شبه‌نظامیان حوثی هم‌چنان از رژیم ایران کمک می‌گیرند، رژیمی که هم‌چنان به‌دنبال تخریب منطقه و ایجاد منافذی در یمن برای تخریب بیشتر است. تمام مذاکرات جاری به‌دلیل نقض مکرر آتش‌بس در شهرهای مختلف یمن و حمله به سعودی توسط حوثی‌ها شکست خورده است، و متضرر اصلی در این میان شهروندان بی‌گناه یمنی هستند که توان دفاع از خود را نیز ندارند و گناهی جز وجود در مناطق درگیری متوجه آنان نیست! مناطقی که به‌خاطر درگیریها تخریب شده و مردم را مجبور می‌کند به‌دنبال مکانی امن به کوهها یا اردوگاههای پناهجویان پناه ببرند.
الشرق عربستان در ادامه افزود: «در سالهای گذشته کشور یمن با مصائب بسیاری مواجه شده که علت آن جنگ و ناآرامی است که صالح و حوثی‌ها به دستور و حمایت رژیم ایران ایجاد کرده‌اند، و هدف آنان سیطره بر این کشور، جدایی انداختن بین این کشور و کشورهای خلیج فارس و ایجاد درگیری و اصطکاک بین یمن و همسایگانش است. این چیزی است که کشورهای عضو ائتلاف حمایت از دولت یمن به آن تن نخواهند داد، و هم‌چنان بر موضع خود بر پایان درگیریها با تسلیم اسلحه توسط حوثی‌ها و بازگشتن به میز مذاکره و بازسازی یمن ثابت قدم خواهند بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f7b6dd1-c3f2-42fa-9171-4dd2af68f4bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات