728 x 90

بحران اقتصادى ايران,

بیش از ۴۰ درصد مدارس استان سمنان تخریبی هستند

-

مدارس تخریبی در ایران
مدارس تخریبی در ایران
مدیرکل آموزش و پرورش رژیم در استان سمنان روز شنبه 20شهریور 95 و در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس اعتراف کرد: ”بیش از ۴۰ درصد مدارس این استان تخریبی هستند“.

محمدرضا جهان در جمع فرهنگیان استان سمنان گفت: ”بهینه‌سازی این حجم از مدارس نیازمند اعتبارات هنگفتی است که با اعتبارات تخصیصی فعلی انجام نمی‌شود“.

وی با انتقاد از سمبل کاری در احداث مدارس جدید و این‌که در فاصله کوتاهی تخریب می‌شوند، افزود: ”متأسفانه در بازدید از مدارس گاه مشاهده می‌شود که بخشی از مدرسه‌ای که پنج سال از احداث آن گذشته نیز تخریب شده است“.

جهان ضمن اشاره به سرانه مالی پایین مدارس بر اثر غارت و چپاول کارگزارن رژیم اضافه کرد: ”به‌دلیل محدودیت در منابع اعتباری متأسفانه رقم بسیار کمی به این بخش اختصاص می‌یابد که تنها می‌تواند بین 5 تا 10 درصد مدارس را پوشش دهد لذا ما نیز اولویت را به مدارس مناطق محروم و روستاها دادیم“.

وی به‌دلیل دریافت وجوه مختلف از اولیا توسط مدیران مدارس و کارگزاران رژیم گفت: ”دریافت وجه در مدارس دولتی ممنوع است و تنها مدارسی که به‌صورت هیأت امنایی اداره می‌شوند می‌توانند با طرح برخی مسائل در هیأت امنا در این بخش فعالیتی داشته باشند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95e66fe1-431e-4e89-8369-fb22abb222b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات