728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

الخلیج آنلاین: ترکی فیصل مرد مسئولیتهای سخت، رژیم ایران را هدف حمله خود قرار داد

-

حضور امیر ترکی فیصل در گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس
حضور امیر ترکی فیصل در گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس
الخلیج آنلاین متعلق به عربستان روز پنجشنبه 21مرداد در گزارشی از حضور ترکی فیصل در گردهمایی پاریس نوشت: «بنظر نمی‌رسد حضور امیر ترکی فیصل در گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس تشریفاتی بوده باشد. این شخص که مرد مسئولیتهای سخت توصیف می‌شود قبلاً نقش زیادی در بسیاری از موضوعات حساس که عربستان در طی دهه‌ها درگیر آنها بوده، داشته است.

این نکات در گزارش روزنامه ناسیونان اینترنت آمریکا آمده است: «بنظر این روزنامه حضور ترکی فیصل در گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس شروع مرحله‌یی است ‌که عربستان تلاش می‌کند رژیم ولایت‌فقیه در ایران را سرنگون کند» .

این روزنامه می‌افزاید: «به‌رغم این‌که سازمان مجاهدین خلق ایران شیعه است به‌نظر می‌رسد ائتلاف با سازمان مجاهدین خلق ایران راه‌حلی است که در مرحله کنونی سعودی بر روی میز دارد، به‌خصوص که این سازمان موفق شد نزدیک به 100هزار نفر را در حضور ترکی فیصل در گردهمایی خود در پاریس بسیج کند» .

ترکی فیصل در این گردهمایی به صراحت گفت بخاطر مشکلاتی که این رژیم بعد از به‌سر کار آمدن خود در سال 1979 به‌وجود آورده است، او موافق سرنگونی رژیم حاکم بر ایران است .

به نوشته این روزنامه ترکی فیصل در خلال حضور خود در گردهمایی اپوزیسیون ایران برای ”سرنگونی رژیم ایران و اتخاذ قاطعیت بیشتر در مقابل این رژیم“ فراخوان داد و به‌رغم این‌که وی هیچ منصبی ندارد اما وی یکی از اعضای خانواده سلطنتی در سعودی است و مطمئناً حضور او در این گردهمایی به‌نمایندگی از خانواده سعودی می‌باشد .

بنظر روزنامه ناسیونال اینترنت: «ائتلاف عربستان سعودی و سازمان مجاهدین خلق ایران بخاطر وضعیت این منطقه و تهدیدی که رژیم ایران برای عربستان سعودی و یا سازمان مجاهدین خلق دارد، برقرار باقی خواهد ماند» .

این روزنامه در ادامه می‌نویسد: «فیصل برای حمله به رژیم ایران فقط به حضور خود در گردهمایی اپوزیسیون بسنده نکرده بلکه با ترتیب دادن دیدارهای بسیاری با شخصیتهای عربی و غیرعربی، مقدمات ورود این سازمان در جزئیات این سیاست را فراهم کرد» ..

شعار ”مردم سرنگونی این رژیم “ را می‌خواهند در طول کنفرانس پاریس پر طنین بود و آن را فیصل خوب شنید و بنا‌ به گفته این روزنامه آمریکایی به‌نظر می‌رسد نقطه شروع خوبی برای کار کردن بر روی آن باشد و فیصل با عبارت خیلی مشهور خود در این کنفرانس زمانش را فوراً و بالبداهه آماده کرد. او در این کنفرانس گفت دوست دارد رژیم ایران سرنگون شود و این موضوع به‌طور اساسی در آینده روابط متشنج ریاض و تهران منعکس خواهد شد» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5911cada-a295-4b47-b96c-1dc255ea178c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات