728 x 90

جام زهر اتمى,اختلافات سیاسی در ایران,

موحدی کرمانی در نمایش جمعهٴ تهران: حرف آخر را رهبر می‌زند، هیچکس دیگر حق ندارد بعدش نظری بدهد، چیزی کند

-

آخوند موحدی کرمانی در نمایش جمعه
آخوند موحدی کرمانی در نمایش جمعه
تهران - 3اردیبهشت - نمایش جمعهٴ تهران نمایش سوز و گداز از طلسم‌شکستگی ولی‌فقیه ارتجاع شد. آخوند موحدی کرمانی در نمایش جمعه تهران در واکنش به انزوای خامنه‌ای از جمله گفت: بله در مورد تقلید، در بعضی از مسائل همانند نماز و روزه و حج و امثال اینها می‌تواند فردی مقلد دیگری باشد، ایراد ندارد. ولی همه، همه و همه باید در مسائلی که عرض کردم، مسائل حکومتی، مسائل اجتماعی، مسائل سیاسی، مسائل داخلی، دفاعی، موضعگیری در مقابل دشمن، همه باید مطیع رهبر باشند. بدون استثنا. شیعه باید باشد، سنی باید باشد». آخوند موحدی کرمانی در بخش دیگری از سخنانش به نفرت اجتماعی از نظام و قوانین سرکوبگرانه‌اش در مورد زنان اذعان کرد و گفت: « انسانهایی می‌خواهند با نظام به نظر من دهن کجی بکنند، اینجوری بدحجاب یا باید گاهی بگویم کشف حجاب. بعضی از مناظر را به من نشان دادند، واقعاً خجالت کشیدم».

آخوند موحدی کرمانی ضمن دفاع از طرح سرکوبگرانهٴ نیروی انتظامی موسوم به «امنیت اخلاقی نامحسوس» بر ضرورت این اقدامات سرکوبگرانه تأکید کرد و گفت: «مسلمان نمی‌تواند این صحنه‌ها را ببیند و بی‌تفاوت باشد. چه رسد به نیروی انتظامی که اصلاً مأمور این معناست و باید با گناه علانیه برخورد بکند، اگر نکرد گناهکار است». گماشته ولی‌فقیه ارتجاع در نمایش جمعه، سپس با اشاره به اظهارات روز قبل حسن روحانی در مخالفت با طرح نیروی انتظامی، ضمن یادآوری قیام 88، به او هشدار داد و برایش خط‌ و نشان کشید و گفت: «دولت محترم هم در مقاطع مختلفی بیان کرده که مطیع مجلس و قانون است. مشکل اصحاب فتنه در سال 88، همین بود که تن به قانون در ندادند و به عوض آن‌که از راه قانونی وارد بشوند، اگر شکایتی دارند قانونی اقدام کنند، غیرقانونی عمل کردند و مردم را، مردم ریختند توی خیابانها. اشکال اصلی‌شان این بود. انشاالله این اشکال دیگر تکرار نشود. قانون محترم است. قانونی که مجلس تصویب کرده و شورای نگهبان تأیید کرده، امام رضون الله... فرمود، این قانون، اسلام هست. مخالفت با قانون، ببینید چقدر سنگین هست. البته من بگم نهی از منکر که نیاز به قانون ندارد. نیاز به تصویب مجلس ندارد. یک وظیفه بسیار سنگین دینی است».
آخوند موحدی کرمانی در قسمتی دیگری از اظهاراتش با ابراز وحشت از کتابهایی که حتی تحت سانسور نظام منتشر شده‌اند، ضمن اذعان به شکست سیاستهای سرکوبگرانه رژیم در دانشگاهها، بر تداوم سیاست اختناق فرهنگی تأکید کرد و گفت: «توجه کنید. چقدر قدرت کنترل را دارید، چقدر این کتابها را دانه به دانه می‌توانید ورق بزنید و شناسایی کنید، من دورانی که در سپاه بودم، بعضی را مأمور کردم، گفتم بروید ببینید چه کتابهایی عرضه می‌شود. آمدند و گفتند کتابهایی در بین این کتب هست، گمراه کننده، الحادی، منکر خدا، منکر اسلام، منکر پیغمبر، اهانت به پیغمبر، ضدانقلاب. خوب این‌که نشد. اصلاً از خیرش گذشتیم، ما نمی‌خواهیم پز بدهیم، نمی‌خواهیم، نمایشگاه کتاب نمی‌خواهیم، چه اشکالی دارد؟».
آخوند موحدی کرمانی، با یادآوری فشارهای وارد بر رژیم برای جامهای زهر موشکی و منطقه‌یی فقط به آه و ناله و سوز گداز اکتفا کرد و گفت: «در مورد برجام به وزارت‌خارجه و هیأت ایرانی عرض می‌کنم، انصافاً بار سنگینی روی دوش شما است. سر و کار با دشمنی دارید که از هیچ دشمنی فرو گذاری نمی‌کند، و مرتب کارش تحریم دنبال تحریم است. به هیچ پیمانی وفادار نیست و ابداً نمی‌توان به پیمانش اعتماد نمود. به عربستان کودک کش جلاد که در یمن خون به راه انداخته است، حمام خون به راه انداخته و بر صغیر و کبیر، کوچک و بزرگ، مرد و زن، پیر و جوان رحم نمی‌کند، به آنها سلاح مدرن میدهد. به خودش آمریکا اجازه می‌دهد سلاح اتمی داشته باشد. اما ایران را برای دفاع از خودش می‌گوید، نباید موشک بالستیک داشته باشید. چه باید کرد، با این تحریمهای پی‌درپی چه باید کرد؟ آنها تحریم می‌کنند تا ایران را به زانو در بیاورند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05c565b0-873a-41c1-9a4a-0af68073b6de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات