728 x 90

اذعان روزنامه حکومتی رسالت به شکست دولت رئیسی و یادآوری قیام گرسنگان در انقلاب کبیر فرانسه

قیام سراسری مردم ایران در ۱۴۰۱
قیام سراسری مردم ایران در ۱۴۰۱

در جریان مخاصمات باندهای درونی رژیم و در وحشت از فوران خشم مردم، روزنامه حکومتی رسالت از باند غالب نظام روز ۲۳ اردیبهشت، به شکست دولت آخوند جلاد رئیسی اذعان کرد و با یادآوری قیام گرسنگان در جریان انقلاب کبیر فرانسه، نسبت به فوران خشم مردم در شرایط کنونی هشدار داد

رسالت نوشت: هفته پیش صولت مرتضوی وزیر رفاه دولت رئیسی در پاسخ به سؤالی درباره ناکافی بودن دستمزد کارگران، آنها را دعوت به قناعت کرد.

حرف‌هایی از جنس «اگر نان ندارند، کیک بخورند» نه منحصر به پاریس و انقلاب فرانسه است نه‌فقط همین یک‌شکل از بیان و البته جهالت را دارد. صاحبان ثروتهای آن‌چنانی که توصیه به قناعت مردم می‌کنند هم همین جمله مشهور را می‌گویند.

رسالت آخوندی در وحشت از عواقب فساد سرکردگان حاکمیت و خطر آن برای تمامیت نظام نوشت: کسانی که بی‌توقف از پارکینگ خانه به پارکینگ وزارتخانه و سازمان و از این جلسه به آن جلسه می‌روند و از خرید منزل تا ثبت‌نام مدرسه آقازاده‌هایشان را کارمندانشان انجام می‌دهند، نه تورم می‌فهمند، نه قدرت خرید می‌دانند چیست، نه از قسط و وام و ضامن و امثالهم تصوری دارند و در نتیجه نه دردی دارند و نه دادی می‌زنند و نه از این بیداد بیزارند.

رسالت آخوندی با اشاره به سیاست سانسور برای سرکوب اعتراضات مردم، اعتراف کرد: گاهی به‌نیت مقابله با سیاه‌نمایی‌ها یا به‌خاطر کل‌کل‌های رسانه‌یی و عملیات روانی، حقایق و دردها هم بیان نمی‌شود و به‌صورت مبالغه‌آمیز، تطهیر و سفیدنمایی صورت می‌پذیرد که نتیجه آن دهن‌کجی و بی‌توجهی به مردم و طبیعتاً خشم، عصبانیت و روی‌گردانی مردم را در پی خواهد داشت.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3f25928-2ce2-43be-810a-5c178c6c95b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات