728 x 90

اذيت و آزار زندانيان,زندانیان سیاسی,اعتصاب زندانيا

سه خبر از زندانیان سیاسی امیر امیرقلی، سعید پورحیدر و آیت‌الله کاظمینی بروجردی

-

زندانیان سیاسی آیتالله کاظمینی بروجردی - امیر امیرقلی - سعید پورحیدر
زندانیان سیاسی آیتالله کاظمینی بروجردی - امیر امیرقلی - سعید پورحیدر
در زندانهای اوین و گوهردشت مقاومت و اعتصاب زندانیان سیاسی و تو‌طئه ها و دسیسه‌های رژیم ادامه دارد.

در زندان اوین زندانی سیاسی امیر امیر قلی روز سه‌شنبه 31فروردین یازدهمین روز اعتصاب‌غذای خود را پشت سر گذاشت. این زندانی از افت شدید فشار خون رنج می‌برد، اما هیچ رسیدگی به وضعیتش صورت نمی‌گیرد.

سومین روز اعتصاب‌غذای سعید پور حیدر در زندان گوهردشت کرج در روز دوشنبه 30 فروردین ادامه داشت. سعید پور حیدر در یک اقدام اعتراضی لبهای خود را دوخته و اقدام به اعتصاب‌غذا نموده است.
افشای دسیسه‌ای دیگر علیه زندانی سیاسی آیت‌الله کاظمینی بروجردی از طرف نمایندگان وی
به‌دنبال انتشار خبر سوءقصد به جان آیت‌الله کاظمینی بروجردی، عوامل وزارت اطلاعات در حالی که از یک سو در داخل زندان با به کار بردن انواع فشارها و شکنجه‌ها، سعی در به زانو در آوردن و حتی قتل آقای کاظمینی بروجردی داشته‌اند، در خارج از کشور و در فضای رسانه‌یی نیز اقدام به انتشار اخبار و اسناد جعلی کرده‌اند. این اقدامات به‌منظور تحریف پیامها و هدف مبارزاتی و ترور شخصیت این زندانی مخالف ولی‌فقیه انجام می‌شود. این اقدامات تخریبی در حالی صورت می‌گیرد که حبس آیت‌الله کاظمینی بروجردی به اتمام رسیده و ایشان باید آزاد شوند.
یادآوری می‌شود پس از انتشار گسترده خبر مسموم کردن آقای کاظمینی بروجردی در هفته گذشته در رسانه‌های خبری، عوامل رژیم در واکنش به این افشاگری، به جای رسیدگی به وضعیت سلامتی این زندانی، در اقدامی مضحک با انتشار آنچه که ’درد نامه آقای بروجردی’ نامیده شده در سایتهای ’آمد نیوز’ و’سحام نیوز’ وابسته به اصلاح‌طلبان حکومتی نموده‌اند و با استفاده از خط جعلی و ادبیاتی که دون‌شان ایشان می‌باشد، ادعا کرده‌اند که این زندانی بیمار به‌دنبال حل مشکلات خانوادگی و فقر خود می‌باشد و نویسنده این خبر نتیجه گرفته که خبر مسمومیت ایشان با استناد به آنچه که منابع آگاه حکومتی خوانده شده نادرست است.
زندانی آزاده‌یی که هرگز تن به سازش با آخوندهای جنایتکار نداده است و مبارزه بی‌وقفه خود را با کل نظام و بالاترین مقامات این رژیم حتی از داخل زندان ادامه می‌دهد، حاضر به‌درخواست از یک مقام رده پایین حکومت شده است؟ از این گذشته در شرایطی که آیت‌الله کاظمینی بروجردی در شرایط شدید امنیتی به‌سر می‌برد و حتی کوچکترین نوشته‌یی از ایشان قابل انتقال به بیرون از زندان نیست و وی در سلول خود هم مورد تهدید جانی قرار می‌گیرد، چگونه این نامه کذایی ارسال شده است.

در بخش پایانی افشاگری، نمایندگان زندانی سیاسی کاظمینی بروجردی اعلام کرده‌اند که:
ضمن تکذیب و تقبیح این اقدامات بی‌شرمانه علیه زندانی مبارزی که نزدیک به ده سال است حسرت توبه و عفو خواهی را به دل رهبران حکومت دینی گذاشته و جانش را در این راه به خطر انداخته است، اخباری که مطابق با مطالب منتشر شده در سایتهای رسمی ایشان نمی‌باشد، معتبر نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dfc144ea-7e1c-4ae5-8570-d616b2ae1d9a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات