728 x 90

اخبار يمن,

یمن - نقض آتش‌بس توسط شبه‌نظامیان حوثی در تعز

-

حوثیهای یمن نیروهای مجروح خود را از صحنه درگیری خارج می‌کنند
حوثیهای یمن نیروهای مجروح خود را از صحنه درگیری خارج می‌کنند
به گزارش تلویزیون العربیه 28فروردین 95 شبه‌نظامیان حوثی و نیروهای علی عبدالله صالح در استان تعز با تهاجم به مقر تیپ 35 که در منطقه فرودگاه قدیم این شهر قرار دارد، آتش‌بس را نقض کردند.

آنها هم‌چنین مواضع مقاومت مردمی در شرق بلندیهای صبر که به شهر مشرف است را گلوله‌باران کردند.

به گفته کمیته محلی ناظر بر آتش‌بس در این استان نقض آتش‌بس به‌محض اجرایی شدن آن توسط شبه‌نظامیان حوثی شروع شده است.

بیشتر بخوانید:

توافق آتش‌بس در تعز یمن اجرایی شد

به گفته کمیته محلی ناظر بر آتش‌بس در استان تعز یمن، توافق آتش‌بس در این استان اجرایی شد.
منابع مطلع به تلویزیون العربیه 28فروردین 95 گفتند: قرار است تا دو جاده اصلی حد فاصل صنعا و تعز از سمت شرق و تعز و حدیده از سمت غرب و خیابان کمربندی شهر تعز باز گشایی شود.
توافق آتش‌بس میان فرماندهی مقاومت مردمی و نمایندگان شبه‌نظامیان به امضا رسیده و هر دو طرف ملتزم شده‌اند تا در تمامی جبهه ها در داخل شهر تعز و تمامی بلندیهای اطراف آن آتش‌بس را اجرا کنند.

این در حالیست که دو روز قبل تلویزیون العربیه 26فروردین 94 خبر داد:
برای سومین روز متوالی بعد از شروع آتش‌بس در یمن، شبه‌نظامیان حوثی و عوامل رئیس‌جمهور مخلوع علی عبدالله صالح به نقض آتش‌بس در مناطق مختلف این کشور ادامه می‌دهند.
تنها در شهر تعز دهها مورد نقض آتش‌بس از طرف شبه‌نظامیان صورت گرفته که همه موارد توسط دولت قانونی یمن به ثبت رسیده است. در شرایطی نقض آتش‌بس توسط شبه‌نظامیان افزایش می‌یابد که شورای نظامی شهر تعز بر ضرورت حضور کمیته‌های مراقبت بر آتش‌بس تأکید کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6262681-53a1-48d3-b615-719743b99f3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات