728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,اخبار عراق,

تبریک نوروزی دکتر ظافرالعانی عضو کمیسیون خارجه پارلمان عراق و سخنگوی رسمی فراکسیون متحدون به مقاومت ایران

-

دکتر ظافرالعانی عضو کمیسیون خارجه پارلمان عراق و سخنگوی رسمی فراکسیون متحدون
دکتر ظافرالعانی عضو کمیسیون خارجه پارلمان عراق و سخنگوی رسمی فراکسیون متحدون
به مقاومت ایران و مجاهدان اشرفی در لیبرتی
من یقین دارم که مبارزه شما که منشأ الهام برای همه آزادگان جهان است به‌زودی به ثمر خواهد نشست و مردم ایران بعد از سالها سرکوب، به آزادی و عدالت خواهند رسید.
 
پیام تبریک دکتر ظافرالعانی عضو کمیسیون خارجه مجلس عراق و سخنگوی رسمی فراکسیون متحدون

بمناسبت عید نوروز و سال جدید ایرانی مایلم بهترین تهنیتها و تبریکاتم را حضور برادران و دوستان ایرانیم، که پیشتازان مردم ایران به‌مثابه مبارزین آزادیخواه در سازمان مجاهدین خلق ایران و در صفوف اپوزیسیون ملی ایران قرار دارند، تقدیم کنم.

ابتدا می‌خواهم به خواهر گرامی رئیس‌جمهور مریم رجوی تبریک بگویم. مبارزی بزرگ که موضوع مردم ایران را به موضوع عاجلی تبدیل کرده است که جامعه بین‌المللی درباره آن صحبت می‌کند. ایشان با شایستگی و با صبر و حکمت و فعالیت‌هایش درهای بسته جامعه جهانی را گشوده و مردم ایران را به دوست طرفهای زیادی که با مسائل مردم ایران متفاهم شده‌اند، تبدیل کرده است و آنها متوجه ابعاد ظلم بزرگی شده‌اند که در حق مردم ایران روا شده است و برای آزادی مردم ایران فرامی‌خوانند. و اگر خانم رئیس‌جمهور نبود قطعاً این تفاهم بین‌المللی در صحنه جهانی، در بین سازمانهای بین‌المللی و در محافل سیاسی وجود نمی‌داشت. این آن تلاش عظیمی است که ایشان بدان مبادرت کرده‌اند.

به‌خوبی بیاد می‌آورم که چهار ماه پیش یک حمله موشکی وحشتناک علیه خواهران و برادرانم در لیبرتی صورت گرفت که طی آن (۲۴) تن شهید شده و تعداد بیشتری مجروح شدند که مردم عراق برای آنها آرزوی شفای عاجل دارند تا بتوانند به مبارزه‌شان برای نیل به آزادی ادامه دهند. من به چشمان خودم دیدم چطور شما این کمپ را، که قبلاً چیزی شبیه صحرا بود، با چنگ و ناخن و دندان ساختید تا به مکانی پاک به پاکی قلبهایتان و شکوفا به شکوفایی مبازره‌تان تبدیل شود.

درودها و تبریکاتم نثار همه مبارزین در کمپ لیبرتی باد. کسانی که برای تحقق آزادی و برای این‌که صدای مظلومین به گوش همه جهان برسد، مبارزه می‌کنند و من یقین دارم که مبارزه شما، که منشأء الهام همه آزادگان جهان است، به‌زودی به ثمر خواهد نشست و مردم ایران بعد از سالها سرکوب آزادی و عدالت را خواهند دید.

با آرزوی این‌که سال جدید و نوروز برای همگی شما سالی پر از پیروزی باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/42e6906f-eb15-4dce-89ed-b4904f497a38"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات