728 x 90

تشدید سرکوب ,زندانیان سیاسی,

فرزند تازه بازداشت شده زندانی سیاسی محمدعلی منصوری به زندان اوین منتقل شد

-

زندان اوین - بازداشت علیرضا منصوری
زندان اوین - بازداشت علیرضا منصوری
علیرضا منصوری، متولد ۱۳۶۰ و فرزند زندان سیاسی محمدعلی (پیروز) منصوری که در سی‌ام دی ماه 1394 با هجوم نیروهای بدنام وزرات اطلاعات به محل کارش بازداشت شد و تاکنون از محل نگهداریش اطلاعی در دست نبود به زندان اوین منتقل شده است.

این در حالی است که دژخیمان حاکم بر قضاییه رژیم هم‌چنان از اعلام محل دقیق نگهداری این زندانی در زندان اوین و اتهامات وارده به او ممانعت به‌عمل می‌آورند.

ایران منصوری، خواهر علیرضا منصوری در ارتباط با بازداشت برادرش توسط نیروهای وزرات بدنام اطلاعات گفت: نیروهای امنیتی پس از بازداشت برادرش به منزل وی نیز مراجعه کرده و پس از تفتیش کامل منزل کامپیوتر، تمامی گوشیهای تلفن همراه و وسائلی دیگر را با خود برده‌اند.

یادآوری می‌شود که زندانی سیاسی محمدعلی (پیروز) منصوری، پدر علیرضا که بیش از هشت سال است در زندان گوهردشت محبوس است و از بیماریهای مختلف رنج می‌برد در شهریور ۱۳۸۶ بازداشت و در شعبه‌ی ۱۵بیدادگاه انقلاب به ریاست دژخیم قاضی صلواتی به اتهام ارتباط و همکاری با سازمان مجاهدین خلق به ۱۷ سال زندان، تبعید به زندان گوهردشت کرج و ۱۵۰ هزار تومان جریمه‌ی نقدی محکوم شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5133a08a-2d8d-4dc5-8587-e89039f94214"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات