728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,بحران اقتصادى ايران,

دولت آخوند روحانی ورود خودرو شورولت را آزاد کرد

-

آخوند روحانی
آخوند روحانی
سازمان توسعه تجارت دولت آخوند روحانی روز گذشته در یک رویارویی آشکار با خامنه‌ای که بر لزوم ممانعت از واردات و عرضه کالاهای مصرفی آمریکا تأکید کرده بود مجوز واردات دو مدل خودرو شورولت AVEO و TRAX کره جنوبی را در حجم موتورهای 1400 تا 1800 در دو گروه شاسی‌بلند و هاچ‌بک صادر کرد.


خبرگزاری سپاه پاسداران ضمن انتشار این گزارش نوشت: هر چند قرار است تولیدات شورولت از مبدأ کره جنوبی صورت گیرد ولی نباید فراموش کرد که شورولت یک شرکت آمریکایی است و در هر کشوری تولید شود، سودش نصیب آمریکایی خواهد شد.

از طرف دیگر فرهاد احتشام زاد، رئیس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: شرکت سهام پژوهان مهر 6ماه پیش به‌عنوان نماینده رسمی شورولت فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و گواهی فعالیت آنها صادر شده است و در حال حاضر امکان ثبت سفارش برای واردات شورولت فراهم است و حتی چند نفر نیز متقاضی واردات این محصولات به‌صورت آزاد هستند. شایان ذکر است که روز 29مهر نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در دولت روحانی در نامه‌یی به معاونانش نوشته بود به دستور خامنه‌ای و به‌منظور اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی! از ورود هر گونه کالای آمریکایی ممانعت شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ac4f4e1-a8c1-4bc8-90cd-fbaea187e7aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات