728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,برنامه موشکی ایران,اخبار امريك

حمایت ۶۰نماینده کنگره از تشدید تحریم رژیم ایران

-

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا
رژیم آخوندی امروز جمعه 18دی94 در تلویزیون خود از تصویب طرح کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا و حمایت 60عضو کنگره از آن ابراز نگرانی کرد.

تلویزیون رژیم گفت:
«کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را تصویب کرد که بر اساس آن روند رفع تحریمهای ضدایرانی دشوارتر می‌شود.

بر اساس این طرح کنگره آمریکا قدرت بیشتری برای نظارت بر توافق هسته‌ای با ایران پیدا می‌کند و افراد و نهادهای مالی بیشتری هم‌چنان در فهرست تحریمها باقی می‌مانند.

این طرح حذف نام افراد و مؤسسات مالی مشخصی را از فهرست تحریمهای وزارت خزانه‌داری تا زمانیکه رئیس‌جمهور به کنگره اطمینان دهد این افراد در برنامه موشکی بالستیک ایران یا فعالیتهای تروریستی نقشی ندارند، منع می‌کند.

کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طرح شفافیت مالی تروریسم ایران را تصویب کرد.

هدف این طرح در ظاهر تقویت نظارت کنگره بر تحریمهای ضدایرانی است، ولی در عمل رفع تحریمهای ایران را به بهانه‌های واهی حمایت ایران از تروریسم و توسعه برنامه موشکی دشوار می‌کند.

این طرح که تا کنون حدود 60 نماینده از آن حمایت کرده‌اند، رئیس‌جمهور آمریکا را از خارج کردن نام مؤسسات مالی ایرانی، از جمله بانکها و نیز افرادی که تا کنون در فهرست وزارت خزانه‌داری این کشور مشمول قوانین تحریمی آمریکا شده‌اند، منع می‌کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46cb76cf-fdee-4f43-9a79-219049674fe2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات