728 x 90

بحران اقتصادى ايران,

افزایش قیمت سوخت، ۱۵۰هزار فرصت شغلی را تهدید می‌کند

-

لنج
لنج
سید احمد هاشمی مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های حمل و نقل دریایی رژيم اعتراف کرد که بر اثر گران شدن قیمت سوخت توسط دولت روحانی، 150هزار فرصت شغلی از بین می‌رود.
وی گفت: سوخت نقش بسیار موثری در قیمت کرایه برای حمل کالا دارد، زمانی که سوخت 300 برابر می‌شود، یعنی شناور هر اندازه که کرایه دریافت می‌کند باید برای سوخت بپردازد. به‌عنوان نمونه اگر شناوری از مبدأ بوشهر به مقصد قطر باری را جابه‌جا می‌کرد، باید 4 میلیون و 400هزار تومان بابت هزینه سوخت می‌پرداخت، اما اکنون این میزان به 15 میلیون تومان رسیده در حالی که کرایه دریافتی این مسیر 13 میلیون تومان است. به همین دلیل در حال حاضر اکثر لنج‌ها در مناطق خوزستان خوابیده است.

 

اين مهره رژيم همچنین به از بین رفتن 70 لنج در هندیجان اشاره کرد و گفت: بهمین دلیل حدود 600نفر به‌صورت مستقیم اشتغال خود را در گمرک هندیجان از دست داده‌اند و افزایش قیمت سوخت هم، 150هزار فرصت شغلی را تهدید می‌کند در حالیکه برای افزایش قیمت سوخت ابتدا باید زیرساختها را تهیه کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6fd9476-9d7e-4d27-ada2-ba68b67b85d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات