728 x 90

اخبار اعتراضي,

تهران - تجمع و اعتصاب مغازه‌داران، اهالی یاخچی آباد و انصراف دهندگان از خرید خودرو

-

 -
-
از صبح روز شنبه 21شهریورماه 94 گروه زیادی از ثبت‌نام کنندگان متقاضی خرید ایران خودرو وسایپا در خیابان موسوم به آیت در تقاطع دماوند در برابر نمایندگی ایران خودرو تجمع کرده و خواهان پس گرفتن پولهای واریزی خود بودند.
این تجمع که در ابتدا با حدود 200نفر شروع شده بود تا شب ادامه داشت و ساعت به ساعت به تعداد تجمع‌کنندگان اضافه می‌شد. نیروهای سرکوبگر رژیم تلاش می‌کردند که تجمع مردم را به هم بزنند و آنها را متفرق بکنند ولی موفق نشدند و تجمع تا شب در مقابل دفتر نمایندگی ایران خودرو ادامه داشت. تجمعات مشابه در برابر سایر نمایندگیهای ایران خودرو ادامه داشته است.

تهران - سومین روز اعتصاب مغازه‌داران در خیابان قزوین تهران
صبح روز شنبه 21شهریور 94 مغازه‌داران خیابان قزوین در تهران در ادامه دو روز اعتصاب آخر هفته گذشته، در اعتراض به قوانین مالیاتی رژیم، هم‌چنان مغازه‌ها را به‌حالت اعتراض و اعتصاب بسته بودند و اعلام کرده‌اند تازمانی که این قوانین ظالمانه از روی کار آنها برداشته نشود به اعتصاب خود ادامه خواهند داد.

تهران - تجمع اعتراضی اهالی یاخچی آباد در جنوب تهران نسبت به بی‌آبی
صبح روز شنبه 21شهریور 94 در تهران در محله یاخچی آباد گروه زیادی از خانواده‌ها و ساکنین این منطقه در اعتراض به مشکلات قطعی آب و فشار بسیار کم آب، که چند ماه است مردم این منطقه را تحت فشار قرارداده در مقابل اداره آب و فاضلاب منطقه تجمع اعتراضی کردند. ایادی رژیم در اداره آب و فاضلاب منطقه می‌خواستند با تهدید تجمع‌کنندگان به دستگیری، تجمع آنها را متفرق بکنند اما تجمع‌کنندگان به اعتراض خودشان ادامه دادند.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2cc3547f-5f96-44cb-ad91-12e62157b2ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات