728 x 90

اخبار عراق,

گزارش تکمیلی از تظاهرات بزرگ مردم عراق در بغداد

-

تظاهر کنندگان عراقی  فریاد می‌زدند  ای مدحت محمود گمشو و دیگر بر نگرد
تظاهر کنندگان عراقی فریاد می‌زدند ای مدحت محمود گمشو و دیگر بر نگرد
روز دوشنبه 9شهریور 94 تظاهر کنندگان عراقی در مقابل ساختمان شورای عالی قضایی فریاد می‌زدند: ای مدحت محمود گمشو و دیگر بر نگرد.
تلویزیون البغدادیه در گزارش خود از این تظاهرات گفت: شعار تظاهر کنندگان: ای مدحت محمود گمشو و دیگر بر نگرد، بود. تظاهر کنندگان می‌گویند بدون حسابرسی از مفسدان اصلاحاتی صورت نخواهد گرفت.
یک تظاهر کننده گفت: قضاییه شکست خورده است و مالکی و عواملش بر قضاییه کنترل دارند. امروز مردم عراق برای رهایی از ظلم و قضاییه فاسد که باعث همه این خونریزیها در عراق است به پاخاسته‌اند.
یک تظاهر کننده دیگر گفت: ما امروز به این‌جا آمده‌ایم تا مدحت محمود را به زیر بکشیم، چرا که مردم عراق او را نمی‌خواهند، مردم خواهان برکناری او هستند.
یک زن تظاهر کننده گفت: ما امروز علیه فاسدان و دزدان بیت‌المال تظاهرات برگزار کرده‌ایم، به مدحت المحمود می‌گوییم برو بیرون، مردم تو را نمی‌خواهند، تو یک قاضی فاسد هستی، تو یک قاضی شکست خورده هستی...
یک تظاهر کننده گفت: حرف آخر این است، اگر تو بیرون نروی تظاهرات در مقابل ساختمان شورای قضاییه ادامه خواهد یافت و در این‌جا با جسم و جان خودمان تحصن خواهیم کرد، تو اجرایی شدن خواسته‌های انقلاب را متوقف کردی.
یک خانم تظاهر کننده: ما به این‌جا آمده‌ایم، در این‌جا هر چند روز طول بکشد تحصن خواهیم کرد تا این‌که مدحت محمود فاسد از قضاییه بیرون برود.
حسن صالح از فعالان شرکت کننده در تظاهرات گفت: خبرچین مخفی سلاحی است که ما را تهدید می‌کند و مردم عراق از آن به ستوه آمده‌اند….
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c42a1f3-8788-448f-8cd3-32b908f81d38"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات