728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

سخنرانی محمد نبوی –سخنگوی جنبش تمرد مصر در جلسه بزرگ نمایندگان کشورهای عربی و اسلامی - ۲۴خرداد ۹۴

-

محمد نبوی – سخنگوی جنبش تمرد مصر
محمد نبوی – سخنگوی جنبش تمرد مصر
بسم الله الرحمن الرحیم
خانم مریم رجوی
درابتدا اجازه بدهید که به مردم بزرگ مصر درود بفرستم که اصولی را در مفهوم مقاومت مسالمت‌آمیز برای تمامی جهان در قرن بیست‌ویکم پایه‌ریزی کرد و توانست بر دولت مصر و امنیت آن مسلط گردد و توانست که به ولایت‌فقیه و آنطور که ما می‌نامیم، ولایت سفیه رهبر اخوان، پایان دهد که تفاوت زیادی با خمینی در ایران ندارد.
ولایت، خلقها را به نبردهای جانبی حول دین بین مسلمان و مسیحی و بین سنی و شیعه و غیره را می‌کشاند. و در واقع خیلیها اطلاع ندارند که مردم مصر در سال 1919علامت هلال و صلیب را با هم بلند کردند. دین مسیحی و دین اسلامی هر دو در یک مسیر به وحدت رساندن سیاست ملی و تحقق استقلال ملی حقیقی عمل می‌کردند.
در حقیقت جوانان ایرانی را فرامی‌خوانم باید که دارای اراده حقیقی باشند چرا که خیزش و قیام و خشم مردم بزرگتر از آن چیزی است که رژیم در دست دارد.
به‌عنوان شهروند مصری عربی که به امنیت ملی مصر و امنیت ملی عربی علاقمند است ما باید به‌خوبی بدانیم که رژیم آخوندها در تمامی کشورها تلاش می‌کند تا گروههایی‌ را استخدام‌ کند. به‌خاطر ایمانمان به آرمانمان یعنی آرمان حق حیات و حق میهن و می‌توانیم تمام جهان را طی کنیم و در جستجوی تمامی کسانی باشیم که تحت ظلم و غارت قرار گرفته‌اند و حق آنها به سرقت رفته است تا از آنها حمایت کنیم با تشکر فراوان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a62c8cbe-7c7c-4cd8-9b4a-d4cb94598a36"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات