728 x 90

اخبار اعتراضي,اخبار کارگری,

تجمعات اعتراضی کارگری در شهرهای رشت، اردبیل، سقز و خرم‌آباد

-

تجمعات کارگری - آرشیو
تجمعات کارگری - آرشیو
روز شنبه 23خرداد کارگران شهرهای رشت، اردبیل، سقز و خرم‌آباد تجمعات اعتراضی داشتند.
 
در خرم‌آباد کارگران کارخانه” آریا صنعت“ که ٣ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند مقابل درب ورودی کارخانه تجمع اعتراضی برپاکردند. کارگران به جان آمده می‌گفتند مدیر کارخانه حتی حق و حقوق کارگری را که در اثر سانحهٴ در حین کار جانش را از دست داده نمی‌دهد.
 
در رشت عده‌یی از کارگران کارخانه ”ارس مهنوش“ رشت که 5ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند در محوطه کارخانه دست به اعتراض زدند. یکی از کارگران گفت: 4سال است که عیدی و پاداش دریافت نکرده‌اند.
 
در اردبیل در روز شنبه 23خرداد کارگران کارخانه ”مادوکس“ به‌دلیل نگرفتن 6ماه حقوق در محوطه کارخانه دست به تجمع اعتراضی زدند. مدیر عامل کارخانه در پاسخ به اعتراض کارگران گفته است که کارخانه در حال ورشکستگی است.
 
روز شنبه 23خرداد 94 شهر سقز شاهد دو رشته تجمعات اعتراضی کارگری بود.
در اولین مورد کارگران شرکت آب و فاضلاب به پرداخت نشدن حقوقشان و اخراجهای بی‌رویه و نداشتن امنیت شغلی در مقابل شهرداری سقز دست به تجمع اعتراضی زدند.
 
همچنین کارگران شرکت کوهدشت سقز در مقابل این شرکت به‌خاطر پرداخت نشدن 6ماه حقوق‌شان تجمع اعتراضی بر پا کردند.

 

روز یکشنبه 24خردادماه 94 کارگران کارخانه” آرتا صنعت“ اردبیل تولید کننده انواع مصالح ساختمانی به‌دلیل پرداخت نشدن 6ماه حقوقشان دست به اعتراض زدند. آنها گفتند نه تنها حقوقمان پرداخت نشده، حق بیمه ما نیز واریز نشده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ccb5bb2-8386-4185-9bcf-f2df33ce4e89"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات