728 x 90

اخبار اعتراضي,

اعتراض سهامداران بازار بورس تهران به درگیری کشیده شد

-

بازار بورس تهران-آرشیو
بازار بورس تهران-آرشیو
روز چهارشنبه 1بهمن تجمع اعتراضی جمعی از سهامداران بورس تهران به درگیری کشیده شد. این تجمع در اعتراض به افت شاخص بورس و اوضاع نامناسب اقتصادی صورت گرفت و معترضان شیشه‌های تالار بورس تهران را شکستند وسایل داخلی این تالار را تخریب کردند.
این اعتراض زمانی رخ داد که درهای اصلی تالار بسته شده و حراست مانع از خروج معامله گران و سهامداران از سالن بورس می‌شد. جو امنیتی در سراسر خیابانهای حافظ، جمهوری، ولیعصر و مرکز شهر تهران حاکم بود. نیروهای انتظامی و یگانهای ضدشورش با تجهیزات کامل نبرد شهری، در خیابانهای اطراف تالار بورس تهران مستقر شده و فضای حاکم در مبادی منتهی به تالار بورس تهران امنیتی گزارش شد.
علت درگیریها، سقوط شاخص بورس درماه‌ها و روزهای اخیر و متضرر شدن سهامداران از اصل سرمایه گزارش شده است.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: آنچه در بازار اتفاق افتاد ناشی از جو وحشت به وجود آمده بود. گزارشهای بد ۹ ماهه هم به این فضا دامن زد و مردم را به واکنش واداشت.
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا: در حالی‌که روز چهارشنبه برای چندمین روز متوالی شاخص بورس قرمز بود معامله گران و سرمایه‌گذاران خرد بورس که بیشتر از مردم عادی بودند تحمل خود را از دست دادند و برای دقایقی برخی از آنها شروع به اعتراض کردند در حالی‌که این اعتراضها دیگر به فریاد تبدیل شده بود معترضان اقدام به ترک تالار کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/51f71fe2-606f-4f6f-a58a-417a5a58a985"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات