728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,ترس رژيم ایران از قیام,

آخوند جنتی در جمعه‌بازار تهران آخوند روحانی را شلاق‌کش کرد

-

آخوند-جنتی
آخوند-جنتی
آخوند جنتی دبیر شورای نگهبان ارتجاع، در جمعه‌بازار تهران، از مجلس رژیم به‌خاطر حذف وزیر پیشنهادی آخوند روحانی برای وزارت علوم قدردانی کرد:
جنتی گفت: «... . فتنه و فتنه‌گر کیه که امروز داره در وضعیت فعلی جولان می‌ده، اینایی که امتحانشون رو دادند همین هم فهمیدند که اینا عمال بیگانه هستند، دیگران هم کف زدند و سوت کشیدند و تحسین شون کردن و آفرین گفتند، خب حالا سزاواره که این پستها به دست اینها بیفته، درسته این یه نمونه که علنی شد برای وزارت علوم افراد رو معرفی کردن آنچه مجلس که من تشکر می‌کنم از مجلس که استقلال خودش رو نشون داد اعتراض کرد و قبول نکرد و رأی نداد برای این‌که ارتباط با فتنه داشتند.
چرا وقتی می‌خوان یه کسی رو معرفی بکنند، اینا رو معرفی می‌کنند آیا اون مقام بالایی که این رو معرفی می‌کنه خودش اینجور فکر می‌کنه؟ پس تجدیدنظر بکنه در فکرش، اگر مشاورینش به او هی می‌گن، مشاورینش رو عوض بکنه، بعد هم این‌جا چیزی بود که علنی بود و صدا و سیما و همه دیدند و شنیدند، جاهای دیگه پستهای دیگه که می‌زارند کسی صدا دیگه خیلی در نمی‌آد و کسی نمی‌فهمه. مهره‌های فتنه رو سر جاهای مختلف می‌چینند، اینا درست نیست تجدیدنظر کنید».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f17b8e99-60c6-4a7a-b36d-155d256493d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات