728 x 90

افشاي پروژه اتمي,

زوزه‌های فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران از افشای سایتهای اتمی ایران توسط مقاومت ایران

-

 -
-
خبرگزاری سپاه پاسداران، مجدداً خشم و کین خود را از افشای سایتهای اتمی رژیم در سال 2002 توسط مقاومت ایران، به نمایش گذاشت و نوشت:
گسترش مرافعات مرتبط با انرژی هسته‌یی به اوت سال 2002 باز می‌گردد. مخالفان حکومت جمهوری اسلامی معروف به شورای ملی مقاومت ایران، اقدام به انتشار گزارشی نمودند که در آن از وجود تأسیسات غنی‌سازی نطنز و آب سنگین اراک اطلاعاتی منتشر شده بود... . شورای امنیت در ژوئیه 2006 قطعنامه 1696 را در راستای نفوذ آمریکا در آن تصویب کرد که خواستار تعلیق غنی‌سازی اورانیوم در ایران بود و پس از آن قطعنامه 1737 را به تصویب رساند که بسیاری از فعالیتهای تجاری، مالی، صنایع موشکی و هسته‌یی ایران مورد تحریم قرار گرفت.


خبرگزاری نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران، نیز، در واکنش به کنفرانس بین‌المللی روز جهانی زن با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، که در پاریس علیه بنیادگرایی و زن‌ستیزی دیکتاتوری آخوندی برگزار شد، به‌نقل از یک عضو «کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس رژیم»، نوشت: سناتورهای آمریکایی و رئیس‌جمهور آمریکا به صراحت اعلام کرده‌ اند که به‌دنبال نابودی جمهوری اسلامی هستند و در نشست اخیری که در فرانسه با حضور آنها، نمایندگان پارلمان اروپا و [مجاهدین خلق] برگزار شد اعلام کردند که هدف از این نشست نابودی جمهوری اسلامی ایران است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a7098c2-94f2-4db6-9e46-71de830f94f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات