728 x 90

بن بست اتمي,

هشدار آخوند روحانی نسبت به بالا گرفتن جنگ باندهای حکومتی بر سر اجرای توافق اتمی

-

آخوند حسن روحانی
آخوند حسن روحانی
آخوند حسن روحانی در سخنرانی خود در دارخوین نسبت به‌شدت یافتن جنگ باندها بر سر توافقنامه ژنو هشدار داد و گفت: «گروهی به‌خاطر منافع شخصی‌شان نمی‌خواهند تحریمها برداشته شود».
وی باند خامنه‌ای را تهدید کرد که «حرفهایم را خواهم گفت. من خواهم گفت که یک عده نمی‌خواهند تحریم داشته شود و به‌خاطر منافع ‌شخصی‌شان مخالف هستند شرایط عادی با دنیا داشته باشیم».

رئیس‌جمهور ارتجاع تحریمهای اعمال شده علیه رژیم را به طناب‌هایی تشبیه کرد که دست و پای دولتمردان را بسته بود و توافق ژنو را گامی برای بریدن این طنابها توصیف کرد.
آخوند روحانی شرایط کنونی را سخت توصیف کرد و گفت: «توطئه‌ای که دنیا علیه ما در این چند سال انجام داده بود، یک روزه از بین نمی‌رود و از بین بردن آن کار سختی است».

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از سخنرانی رئیس‌جمهور ارتجاع نوشت: «حسن روحانی روز پنجشنبه هشدار داد وی با مخالفت داخلی در خصوص توافق مهم اتمی با قدرتهای جهانی روبه‌روست که قرار است از هفته آینده به مورد اجرا در آید».
این خبرگزاری به‌نقل از آخوند روحانی اضافه کرد: » در داخل ایران یک مخالفت سازمان‌یافته با تلاشهای وی برای آرام کردن غرب در مورد برنامه اتمی رژیم ایران، در ازای کاهش تحریمها وجود دارد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2201fd6f-7ccc-4e57-a7fa-feacd49df0c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات