728 x 90

گسترش اعتراضها در عراق,اعتراض عليه مالكي,اقدامات س

دکتر محمد الشیخلی: مالکی با ترفند داعش مردم الانبار را سرکوب می‌کند

-

دکتر محمد الشیخلی رئیس مرکز ملی برای عدالت در لندن
دکتر محمد الشیخلی رئیس مرکز ملی برای عدالت در لندن
دکتر محمد الشیخلی مدیر مرکز ملی عدالت در لندن درباره وضعیت الانبار به تلویزیون اسکای نیوز گفت: در حالی‌که کلیه شیوخ و سازمانها و مجامع دست‌اندرکار در شهر فلوجه و استان الانبار گواهی می‌دهند که هیچ گروه تروریستی در داخل شهرها وجود ندارد، اما شاهد این هستیم که مالکی اصرار دارد که حتماً حرفش را از طریق نظامیان بزند.
وی در پاسخ به سؤالی درباره داعش گفت: «داعش» یک گروه دست‌ساز اطلاعات (رژیم) ایران و به‌ویژه (رژیم) سوریه است که از طریق آن می‌خواهند نقش جنبش و انقلابیون و آزادگان در استان الانبار را خدشه‌دار کنند. اما به نظر می‌رسد که این مسأله دیگر نزد افکار عمومی عراق و منطقه و بین‌المللی افشا‌شده است و همین امر مالکی را واداشته است که تلاش کند آبروی رفته‌اش را از طریق برخی اقدامات و راهکارهای وصله پینه‌ای باز سازی کند. … محمد الشیخلی درباره اد‌اره درگیریها گفت: من فکر می‌کنم پایداری و مقاومت آزادمردان شریف در استان الانبار و داخل شهر فلوجه یا در شهر الرمادی و سایر شهرهای استان الانبار مالکی را واداشته است که همه حسابهای خودش را بکند. الآن کارتهای مالکی سوخته و ترفندهای او با لشکرکشی با شبه‌نظامیان قهار با سلاح و مهمات و تانک و هلیکوپتر علیه شهرهای بی‌پناه لو رفته است. … مالکی باید حساب گام بعدی را بکند چون به سمت سقوط پیش می‌رود. پوش کنونی آمریکا و پوش بی‌شرمانه (رژیم) ایران از طریق سپاه تروریستی قدس با حمایت از شبه‌نظامیان و اعزام آنها به استان الانبار و تبدیل جنگ به یک جنگ بین سنیها و شیعیان است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f637dc43-2d6c-43ca-9364-0bf65da57eb9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات