728 x 90

آزادي 7 گروگان,

واشینگتن پست: اعتراض مجاهدین در مقابل کاخ سفید

-

واشینگتن پست2
واشینگتن پست2
 
روزنامه واشینگتن پست در گزارشی پیرامون دیدار اوباما با مالکی نوشت: اعتراض کنندگان از مالکی هنگام ورودش به کاخ سفید استقبال کردند. در حالی که مالکی نخست‌وزیر عراق روز جمعه برای ملاقات با پرزیدنت اوباما آماده می‌شد، گروه اپوزیسیون مجاهدین خلق یک اعتراض در مقابل کاخ سفید برگزار کرد.

واشینگتن پست افزود: اوباما با مالکی ملاقات کرد و بر دوستی فعلی متعهد شد اما هیچ تعهدی برای کمک داده نشد

به‌دنبال ملاقاتی در او وال آفیس، اوباما هیچ تعهد علنی برای دادن تجهیزات نظامی یا سایر کمکها که مالکی خواسته بود به او نداد.

این رهبر عراق گفت کمک آمریکا برای مهار تهدید امنیتی که به‌طور فزاینده‌یی از طرف القاعده صورت می‌گیرد حیاتی است.

اوباما مصرانه از مالکی خواست تا قانون انتخاباتی را تصویب کند که عراقیهایی که مخالف کاربرد خشونت هستند بتوانند اختلافات سیاسی خود را ابراز کنند.

واشینگتن پست با اشاره به مخالفتهای سناتورهای آمریکایی با سیاستهای مالکی نوشت: در کنگره یک گروه دو حزبی از قانونگذاران یک قرارداد فروش هلیکوپتر را متوقف کرده‌اند به این خاطر که نگران هستند نیروهای مالکی ممکن است از همین آپاچیها علیه مخالفان داخلی که مرتبط با القاعده و سایر گروه‌های تروریستی نیستند استفاده کند.

این قانونگذاران همچنین مالکی را متهم کردند پرواز هواپیماهای ایران که تسلیحات و جنگجو برای حمایت از بشار اسد منتقل می‌کنند را نادیده گرفته است.

در اوایل این هفته سناتورهای ارشد دموکرات کارل لوین و رابرت منندز و مک‌کین جمهوریخواه و جیمز آینهو ف و باب کراکر و لینزی گراهام مالکی را به‌خاطر سؤ مدیریت سیاست عراق مورد حمله قرار دادند.

آنها گفتند دولت او مدیون نفوذ بدخواهانه ایران است و این کشورش در خطر سقوط به جنگ داخلی قرار دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a469d9c-789b-4a94-8bcb-ae8b088048fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات