728 x 90

ليبرتي,

پروفسور هنگ دهان: لیبرتی شبیه یک زندان است تا یک کمپ پناهندگی

-

پروفسور هنک دهان
پروفسور هنک دهان
پروفسور هنگ دهان رئیس گروه هلندی دوستان ایران آزاد که از برگزارکنندگان سمپوزیوم در لاهه است گفت ما می‌خواهیم توجهات را به نقض وحشتناک حقوق‌بشر در ایران و به شرایط در کمپ لیبرتی که حدود سه هزار تن از اعضای مجاهدین در آن مستقر هستند جلب کنیم. زیرا شرایط در این کمپ در تضاد آشکار با حقوق بین‌الملل و استانداردهای ملل‌متحد است، در واقع لیبرتی شبیه یک زندان است تا یک کمپ پناهندگی.

رئیس گروه هلندی دوستان ایران آزاد می‌گوید در این میان حذف نام سازمان مجاهدین خلق از لیست آمریکا یک نقطه امید است. به‌خصوص که در ایران وضع حقوق‌بشر به‌طور آشکار و صریح رو به وخامت گذاشته است. تعداد اعدامها به‌طور وحشتناک افزایش می‌یابد، رژیم تهران رکورددار شمار اعدامها در جهان است. نارضایتی عمومی به‌صورت آتش زیر خاکستر است، به شورش اخیر بازار تهران و دیگر شهرها بنگرید، همه جای جامعه ایران در جوش و خروش است، اقتصاد در حال فروپاشی است، سیاستهای اقتصادی به هم ریخته است و پایگاه قدرت رژیم فرو می‌ریزد.
آقای دهان معتقد است که رژیم ایران را باید بیش از این منزوی کرد. او انتظار ندارد که رژیم در نهایت با عامل خارجی سقوط کند. شورای ملی مقاومت یک آلترناتیو جدی در مقابل این رژیم است. مردم همه جا آماده خیزش هستند، زمان انفجار را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. ولی بهتر است برای آن زمان آماده بود. ما باید آماده باشیم که به کمک مردم بشتابیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa3ceddd-8b4c-47ce-915e-00b765c851db"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات