728 x 90

-

حکم دادگاه واشینگتن در محکومیت تریتا پارسی، سرکرده شبکه عوامل رژیم در آمریکا

-

--
--
حکم دادگاه واشینگتن در محکومیت تریتا پارسی، سرکرده شبکه عوامل رژیم و مردود شناختن دعاوی وی علیه آقای حسن داعی به‌خاطر روشنگریهایش درباره خدمتگزاری این مزدور بدنام و شبکه موسوم به نایاک با دیکتاتوری تروریستی حاکم بر ایران

اطلاعیه حسن داعی: قاضی دادگاه با بررسی نوشته‌ها و اظهارات من شکایت آنان را بی‌اساس دانست و کلیه اتهامات وارده به من را باطل کرد. اضافه بر آن، نایاک و شخص پارسی را به‌دلیل پنهانکاری و تقلب در جریان دادگاه و عدم صداقت و... به پرداخت بخش مهمی از هزینه‌های وکلای من محکوم نمود.
هموطنان عزیز، امروز پس از چهار سال و نیم که از شکایت تریتا پارسی و نایاک علیه من می‌گذرد، پس از یک مبارزه قانونی طاقت‌فرسا و پرهزینه، سرانجام رأی نهایی صادر شد. من همواره گفته‌ام که آنها لابی رژیم ایران در آمریکا هستند، آنها نیز در شکایت خود مرا به دروغگویی، وابسته به محافظه‌کاران و جنگ‌طلبان متهم کرده بودند. قاضی دادگاه با بررسی نوشته‌ها و اظهارات من شکایات آنها را بی‌اساس دانست و کلیه اتهامات وارده به من را مردود دانست. اضافه بر آن نایاک و شخص پارسی را به‌دلیل پنهانکاری و تقلب در جریان دادگاه و عدم صداقت و... به پرداخت بخش مهمی از هزینه‌های وکلای من محکوم کرد.
من در گزارشهای بعدی جزییات رأی دادگاه را خدمت هموطنان توضیح خواهم داد ولی از این فرصت استفاده کرده و از همه کسانی که در این چهار سال و نیم از من حمایت کردند مجدداً سپاسگذاری می‌کنم و این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. نایاک و متحدانش در مافیای اقتصادی رژیم و همچنین محافل قدرتمند آمریکایی سرمایه‌گذاری کلانی در حمایت از نایاک کرده و برای پیروزی‌اش در دادگاه کیسه‌های کشادی نیز دوخته بودند که با رأی دادگاه شکست سنگینی متحمل شده‌اند. در یک فرصت دیگر از فشارهایی که نایاک و متحدان آمریکایی‌اش در این چهار سال و نیم برای خرد کردن و شکستن من و وکلای من کرده بودند سخن خواهم گفت و حامیان پشت پرده‌ این کارزار دروغ را معرفی خواهم کرد. امیدوارم که این اولین گام برای منزوی کردن شبکه لابی رژیم ایران در آمریکا باشد. با درود به همه هموطنان و آرزوی سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه.

شایان ذکر است که تریتا پارسی سرکرده شبکه‌یی به نام نایاک در آمریکا است که با همکاری برخی دیگر از عوامل شناخته شده مانند باب نی که در کار تهیه قاچاق سلاح برای رژیم شرکت داشته و سابقه محکومیت و زندان هم داشته‌اند تشکیل شد و به فعالیت به سود حکومت آخوندی که خود مقامات آمریکا آن را بانکدار مرکزی تروریسم و مهمترین حامی تروریسم در جهان می‌دانند پرداخت و اسناد افشا‌ شده بیانگر آن است که تریتا پارسی در ارتباط با دفتر حافظ منافع رژیم قرار داشت.
حسن داعی در افشای برخی اسناد ارتباط تریتا پارسی نوشته است از سال ۲۰۰۲ دوران سوم لابی رژیم در آمریکا آغاز گردید که در این دوره رژیم مستقیماً به راه‌اندازی شبکه خود برای لابی اقدام کردکه نمونه بارز آن همان شورای تریتا پارسی است. این نوع جدید از لابی اگر‌چه از حمایت بی‌دریغ کمپانیها و کارتلهای نفتی به‌عنوان متحدان اصلی رژیم برخوردار است ولی به‌طور بنیادین بازتابی از نقش مستقیم و بی‌واسطه خود نفرات رژیم به‌عنوان گردانندگان این لابی می‌باشد. در ارتباط با فعالیتهای شبکه تریتا پارسی در مرداد ماه سال گذشته فاکس‌ نیوز با انتشار مقاله‌یی از یک کارشناس پیشین اداره تحقیقات فدرال آمریکا گزارش کرد که یک کارشناس اف.بی.آی در امور ضداطلاعات تروریسم سند سازی مجعول به نام اف.بی.آی در دقیقه آخر علیه مجاهدین توسط عوامل رژیم ایران را رسوا می‌کند. در این مقاله آمده است: این سند هیچ نویسنده و هیچ شماره سند اف.بی.آی ندارد امری که اعتبار آن را شدیداً سؤال‌برانگیز می‌کند. پس از تحقیقات بیشتر روشن شد که آن تزکاریه در واقع از دو سند کاملاً مجزا تشکیل شده که آن را علیه مجاهدین سرهم‌بندی کرده‌اند و یکی از معاندان ایرانی - آمریکایی مجاهدین خلق به نام تریتا پارسی ادعا کرده است که گزارش اف.بی.آی می‌گوید مجاهدین خلق به طراحی عملیات تروریستی مشغول بوده‌اند. حال آن‌که در تزکاریه اف.بی.آی هیچ چیزی در اثبات این ادعا وجود ندارد و گزارش مزبور به‌روشنی مربوط به مسائلی مانند ورود قاچاق پناهندگان به خاک آمریکا توسط تعدادی از ایرانیها ست. در همان زمان در تابستان سال 90روزنامه رسالت رژیم به درج تلاشهای تریتا پارسی برای نگه‌داشتن نام مجاهدین در لیست آمریکا و اقدامات وی علیه حمایت نمایندگان کنگره و شخصتیهای آمریکایی از مقاومت ایران پرداخته و نوشته بود: تریتا پارسی می‌گوید در طول زندگی 10ساله‌ام در واشینگتن هرگز ندیده‌ام که نمایندگان القاعده در راهروهای کنگره آمریکا رژه ولی مجاهدین خلق ایران آزادانه همه این کارها را انجام می‌دهند. تریتا پارسی در مطلب خود افزوده بود حتی شوکه‌کننده‌تر این است که مقامات سابق آمریکا خواستار به‌رسمیت شناخته شدن آنها شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d2d7296-36c3-4672-9778-80232c380b66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات