728 x 90

اتمي رژيم,

رامنی: احمدی‌نژاد را به‌خاطر حرفهای نفرت انگیزش باید مشمول کنوانسیون نسل‌کشی دانست

-

میت رامنی کاندیدای جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا پال رایان، نماینده ویسکانسین در مجلس نمایندگان
میت رامنی کاندیدای جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا پال رایان، نماینده ویسکانسین در مجلس نمایندگان
سی.ان.ان 21اوت ۲۰۱۲:
-مجری ولف بلیتزر: تیم ریاست‌جمهوری (میت رامنی و پل رایان) از حزب جمهوریخواهان در ایالت نیو همپ شایر که در تور انتخاباتی خود شرکت داشتند، حمله شدیدی علیه سیاست دولت اوباما و علیه رژیم ایران نمودند:
پل رایان معاون میت رامنی: شاید بزرگترین تهدید امروز جهان، ایران دارای توانمندی تسلیحات اتمی است. این تهدیدی برای موجودیت اسراییل و تهدیدی برای امنیت ملی ماست و ما باید در جلوگیری از رژیم ایران در دست‌یابی به توانمندی تسلیحات اتمی، قاطع و مصمم بوده و در کنار متحدانمان در منطقه می‌باشیم تا یک مسابقه تسلیحات اتمی در خاورمیانه نداشته باشیم.

میت رامنی: من هم با پل رایان موافقم، فقط اجازه دهید چند نکته را اضافه کنم، زمانی که رئیس‌جمهور آمریکا صحبت می‌کند، وی برای 4 شنونده صحبت می‌کند، اولی البته مردم آمریکا می‌باشند که برای گروهی است که برای وی به‌لحاظ سیاسی مهم است تا حمایت آنها را برای انتخابات آینده داشته باشد، . دوم، زمانی که وی با متحدانمان در سراسر جهان صحبت می‌کند. اگر آنها احساس کوچکترین ضعفی از جانب رئیس‌جمهور آمریکا در تعهدش نسبت به خود بکنند، آنها به سایر نقاط نگاه خواهند کرد که ببینند چنین حمایتی را در کجا خواهند یافت تا از منافع خود بتوانند حفاظت کنند. وی همچنین به‌گونه‌یی برای دشمنانمان در سراسر جهان صحبت می‌کند، یا آنهایی که با منافع ما در تضادند و اگر رئیس‌جمهور به‌گونه‌یی صحبت کند که نشان از ضعف وی باشد، این امر آنها را تحریک خواهد کرد. آنها دست به اقداماتی می‌زنند که منافع بیشتر آنان را تأمین کند و موجب عقب‌نشینی ما از منافعمان و متحدانمان در سراسر جهان می‌شود. در نهایت وقتی او صحبت می‌کند به خوبی توسط مردان و زنان نیروهای مسلح ما در آمریکا شنیده می‌شود. اگر من رئیس‌جمهور آمریکا باشم هرگز چیزی نخواهم گفت تا در میان گروه اول که افکار عمومی آمریکاست حمایت به‌دست آورم که به قیمت آسیب رساندن به منافع ما و دوستان و متحدانمان و تحریک دشمنانمان و عقب نشستن از تعهدات مردان و زنانمان در یونیفرم ارتش باشد.
مانند پل رایان باید بگویم که شما باید که با دوستانتان مانند دوست رفتار کنید، اگر اختلافی دارید، مانند زمانی که شما در خانواده‌تان دچار اختلاف می‌شوید آن را در درون خانه حل می‌کنید... .
در رابطه با ایران من یک سخنرانی در تل آویو در5سال پیش داشتم. 7 مورد را مشخص کردم که باید انجام شود که بتوان مانع از پیگیری برنامه اتمی توسط رژیم ایران شد. هرگز هیچ‌یک از آنان به مورد اجرا گذاشته نشد و ما اکنون در شرف اجرای تحریمهای شدیدی هستیم که باید سالها قبل انجام می‌شد.
ما باید به‌وضوح روشن سازیم که تحریمهای فلج‌کننده را به مورد اجرا می‌گذاریم و آنچه که احمدی‌نژاد همین هفته گذشته در مورد اسراییل گفت که حتی نمی‌خواهم آن را تکرار کنم، حرفهای وحشتناک و نفرت‌انگیز و اهانت آمیزی که در مورد اسراییل گفت، باید وی را مشمول کنوانسیون نسل‌کشی دانست و باید با نفرات و دیپلوماتهایی مانند او همانند افراد منفور رفتار کرد و همواره باید مطمئن باشیم که آنها بفهمند که برای آمریکا اتمی شدن رژیم ایران غیرقابل‌قبول است و ما گزینه‌ها را روی میز داریم و نه فقط روی میز، بلکه در دست داریم تا که نگذاریم آنها تهدیدی برای آمریکا و دوستانمان شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/caae2fe4-cba4-4124-8259-4fb103e5cd14"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات