728 x 90

-

میشل باکمن، نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا: تهدیدات یک دیوانه زنجیری را باید جدی گرفت

-

میشل باکمن، نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه
میشل باکمن، نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه
حرفهای یک دیوانه زنجیری مانند احمدی‌نژاد و تهدید دست‌یابی رژیم ایران به بمب اتمی را باید جدی گرفت، اظهارات میشل باکمن کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا. تلویزیون فاکس نیوز:
میشل باکمن، کاندیدای کنونی ریاست‌جمهوری از حزب جمهوریخواه در گفتگویی با مایک هاکابی، کاندیدای سابق ریاست‌جمهوری آمریکا گفت… بسیار روشن است و مردم سراسر آمریکا می‌دانند که رژیم ایران مصمم است به بمب اتمی دست پیدا کند. این رژیم کاملاً روشن ساخته که می‌خواهد بمب را علیه متحدان ما و علیه ایالات متحده استفاده کند. ما این را از زبان خود رئیس‌جمهور رژیم ایران در ماه اوت و سپتامبر که در آمریکا بود، شنیدیم. از آن‌جا که من عضو کمیته اطلاعات کنگره هستم، از اطلاعات محرمانه و سری کشور خبر دارم. ما باید با این تهدید روبه‌رو شویم، زیر واقعی است.
مایک هاکابی گفت، من هم با شما موافقم، زیرا رژیم ایران یک تهدید بسیار جدی و واقعی است. این تنها رژیمی است که نه تنها می‌خواهد بمب اتمی بسازد، بلکه می‌خواهد آن را با هدف استفاده از آن بسازد.
باکمن در ادامه مصاحبه خود گفت: من به‌عنوان فرمانده کل قوا در برابر رژیم ایران خواهم ایستاد و مطمئن خواهم شد که این رژیم به سلاح اتمی دست پیدا نکند… من می‌دانم که با یک تهدید بسیار واقعی روبه‌رو هستیم. مانند دوران هیتلر که داشت تهدید خود علیه جهان را قبل از جنگ جهانی دوم رفته‌رفته تکمیل می‌کرد. همه علائم نشان از تکرار همان روزهاست. ولی کسانی هستند که می‌خواهند سرشان را زیر برف کنند. ما در دورانی زندگی می‌کنیم که یک دیوانه زنجیری دیگر در این جهان هست. ما باید از آن‌چه در 100سال گذشته دیده‌ایم، درس بگیریم که وقتی یک دیوانه حرف می‌زند، باید گوش کرد و تهدید آن را جدی گرفت. من این تهدید را تشخیص می‌دهم و برای دفاع از مردم آمریکا خواهم ایستاد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a5e8951-d60a-45c7-8568-be75cd7cd11f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات