728 x 90

انهدام صنايع و داراييهاي كشور,بحران اقتصادى,

تعطیل شدن کارخانه ایران خودرو تبریز، برگ دیگری از کارنامه سیاه رژیم آخوندی

-

کارخانه ایرا ن خودرو- آرشیو
کارخانه ایرا ن خودرو- آرشیو
شکست خطوط اقتصادی و سیاسی ولی‌فقیه که دولت پاسدار احمدی‌نژاد مجری آنها در این سالها بوده، وارد فاز تلفات شده و جنگ گرگها در این زمینه از شاخصهای مهم در نابودی کامل بنیادهای اقتصادی در کشور است.
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲۸آذر: «کارخانه ایران خودرو تبریز تعطیل شد، قائم‌مقام ایران خودرو تبریز با اعلام توقف کامل فعالیتهای این کارخانه، از پیگیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری برای حل مشکل و ارسال نامه استمدادخواهی به رئیس‌جمهوری برای ملزم ساختن پلیس به اجرای مصوبه هیأت دولت در خصوص ادامه شماره‌گذاری وانت پیکان خبر داد».
وی اظهار داشت: در شرایطی که این کارخانه سالانه ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار دستگاه وانت پیکان تولید می‌کرده، متأسفانه به‌رغم میل باطنی مدیران ارشد ایران خودرو، از امروز کلیه فعالیتها در این کارخانه متوقف شد.
وی با بیان این‌که با تعطیلی کارخانه ۱۵۰۰ کارگر شاغل در خطوط مونتاژ وانت پیکان بیکار شدند، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن دهها هزار نفر نیز در بخش‌های لجستیک، حمل‌ونقل و قطعه‌سازی وانت پیکان فعال هستند که با توقف فعالیت کارخانه مونتاژ، فعالیت آنها نیز متوقف خواهد شد.
صادقیان ادامه داد:‌ در این شرایط معاونت پارلمانی محترم رئیس‌جمهوری شخصاً پیگیر حل این مشکل بوده‌اند و در نهایت هفته‌ گذشته نامه‌یی جهت استمدادطلبی از رئیس‌جمهوری برای ملزم ساختن پلیس به اجرای مصوبه هیأت دولت در زمینه آغاز شماره‌گذاری وانت پیکان به ریاست‌جمهوری ارسال شد.
قائم‌مقام ایران خودرو تبریز افزود: در این نامه به اطلاع ریاست محترم جمهوری رسانده‌ایم که چگونه پلیس به‌عنوان مجری قانون از عمل به تکلیف قانونی هیأت دولت که با امضای معاون اول رئیس‌جمهوری ابلاغ شده، استنکاف کرده است.
ادامه حاکمیت فاسد و دزد و چپاولگر ولایت فقیه از پس حل کمترین معضلات اجتماعی هم عاجز است و همین امر نشان می‌دهد که در واقع این فاشیسم آخوندی است که اصلی‌ترین مانع و تضاد رشد و پیشرفت و آزادی و آبادانی ایران و ایرانی است. ...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffac99bd-dd89-40dc-87c1-89fb0b077f40"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات