728 x 90

تحصن در مقابل سازمان ملل در ژنو,

دویست و بیست‌و یکمین روز تحصن هموطنان در ژنو برای لغو ضرب‌الاجل بستن اشرف

-

 -
-
یونامی باید به‌طور صریح و بدون هیچ‌گونه ابهامی طرح جابه‌جایی اجباری را رد کند، بدون تردید هرگونه جابه‌جایی در داخل عراق معادل کشتار ساکنان اشرف است. ۲۲۱مین روز تحصن ایرانیان آزاده و حامیان اشرف در میدان ملتها مقابل مقر اروپایی سازمان ملل‌متحد و پال دو ویلسون مقابل کمیساریای عالی حقوق‌بشر برگزار شد.
آنها با فریادهای خود خطاب به خانم پیلای خواستار پایان سکوت و بی‌عملی ایشان شدند و خانم پیلای را به اقدام فوری برای لغو ضرب‌الاجل جنایتکارانه و غیرقانونی مالکی به نیابت از ولی‌فقیه طلسم‌شکسته فراخواندند. اعزام هیأتی متشکل از خانواده‌ها و حامیان اشرف به کمیساریا و جمع‌آوری امضاء از شهروندان ژنو از دیگر فعالیتهای متحصنان ژنو در این روز می‌باشد.
 
 

در این روز آقای احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر و از حامیان قدیمی مقاومت ایران با ایراد سخنانی رو به متحصنان گفت:
با سلام به شما حامیان اشرف
خانم میتران از بهترین و جسورترین حامیان مقاومت در آخرین کاری که برای حمایت از اشرفیان انجام داد به خانم پیلای برای جلوگیری از یک فاجعه دیگر نامه نوشت.
دیروز و امروز من در بروکسل یک دیدار داشتم و بعد به ژنو آمدم ملاقات دیگری در رابطه با اشرف داشتم، می‌خواهم خوش‌بینی خودم را با شما تقسیم کنم زیرا این نفرات پیگیر حل مسأله اشرف هستند.
عراقیها ۳۰ دسامبر را برای بستن اشرف تعیین کردند اما می‌خواهم بگویم نفراتی که کار اشرف را پیگیری می‌کنند با تمام قوا و امکانات از این عمل جلوگیری می‌کنند. و من شهادت می‌دهم که افراد در کمیساریا آماده هستند که کارها را شروع کنند و انجام بدهند.
و در آخر هم مجدد به اشرفیان درود می‌فرستم و این‌که انشاءالله به‌زودی اشرف از دست این رژیم نجات پیدا کند با همت و کوشش هم شماها و ما.
متحصنان در ادامه مقابل سازمان ملل با راهمپیمایی و دادن شعار بر استواری خودشان برای دفاع از اشرف تأکید کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c8d9d1ab-7b4d-4c5c-b42f-823eee6642cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات