728 x 90

-

گفته‌ها و ناگفته‌ها از میان رسانه‌های رژیم- ۱۷آذر۱۳۹۰

-

گفته‌ها و ناگفته‌ها - رسانه‌های رژیم
گفته‌ها و ناگفته‌ها - رسانه‌های رژیم
خراسان: طرح فریبکارانه منافقین برای ادامه حضور در عراق:
مارتین کوپلر، نماینده ویژه سازمان ملل در امور عراق در سخنانی در جمع ۱۵ عضو شورای امنیت گفت: واضح است که نمی‌توان این مسأله (تعطیلی پادگان اشرف) را تا قبل از ۳۱دسامبر به‌طور کامل حل کرد. از این‌رو از دولت عراق می‌خواهم که مهلت اعلام شده را تمدید کند تا زمان کافی برای ارائه یک راه‌حل را داشته باشیم... منافقین در کنار اعلام پذیرش خروج از عراق شرطهایی را عنوان کرده‌اند که روند تحقق آنها دست‌کم ۲ یا ۳ سال به طول می‌انجامد. دبیرکل کانون هابیلیان تأکید کرد: به دیگر سخن، منافقین با اعلام موضع جدید خود بر این نکته تأکید کرده‌اند که در صورت تحقق نیافتن شرط‌هایشان در برابر اراده دولت و ملت عراق مقاومت می‌کنند.
دنیای اقتصاد: سازمان ملل: عراق باید بستن پادگان اشرف را به تأخیر بیندازد... به گزارش ایسنا به‌نقل از خبرگزاری رویتر، مارتین کوپلر، نماینده ویژه سازمان ملل در امور عراق در سخنانی در بین ۱۵ عضو شورای امنیت سازمان ملل گفت: واضح است که نمی‌توان این مسأله (تعطیلی پادگان اشرف) را تا قبل از ۳۱دسامبر (اوایل دی ماه) به‌طور کامل حل کرد. 
قدس: صالحی در پاسخ به این سؤال که آیا دیپلوماتهای غربی می‌توانند اطمینان داشته باشند که در ایران به خوبی حمایت شوند، گفت: این واقعه تکرار نخواهد شد. 
قدس: دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس: وزارت‌خارجه نباید نسبت به رفتارهای مداخله‌جویانه برخی سفرای خارجی منفعلانه واکنش نشان دهد
کرمی‌راد درباره بازدید تعدادی از سفرای کشورهای اروپایی در تهران از سفارت انگلیس تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی موضوع میتینگ سفیران تعدادی از کشورهای خارجی در تهران را به‌طور جدی پیگیری می‌کند... وزارت‌خارجه باید این حرکت را مدیریت می‌کرد اما متأسفانه این‌گونه نشد. پیش‌تر فاطمه آلیا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از پیشنهاد طرح سه فوریتی برای برخورد با ۲۵ سفیر اروپایی خبر داده و افزوده بود: پیشنهاد این طرح برای برخورد با سفرایی است که کارناوال سیاسی در تهران به راه انداختند .
کیهان: کرمی راد: اگر روزی تجاوزی به ایران صورت بگیرد، آن روز باراک و دوستانش خواهند دید اولین موشک دوربرد ایران طوری تل‌آویو را به لرزه درخواهد آورد که وحشت تمامی سرزمینهای اشغالی را به خود بگیرد و تمامی صهیونیستها برای نجات جان خود سرزمینهای اشغالی را ترک کنند. 
جمهوری اسلامی: بحران سوریه ادامه یافت و فشارهای خارجی علیه دولت بشار اسد تشدید شد. پس از آن‌که اتحادیه عرب، علیه دمشق تحریمهای شدیدی اعمال کرد و حتی عضویت سوریه در این اتحادیه را لغو نمود، اتحادیه اروپا نیز با بهره‌گیری از این فرصت و فضایی که اتحادیه عرب ایجاد کرده بود تحریمهای جدیدی را علیه دمشق وضع کرد. حتی سازمان ملل نیز، دولت سوریه را متهم به جنایت علیه بشریت کرد
کیهان: دولت سوریه در زمان حاضر همزمان از پنج جهت عمده (سازمان ملل، اتحادیه عرب، ترکیه، اتحادیه اروپا و آمریکا) تحت فشار قرار گرفته است... به نظر می‌رسد مشکل غرب نپذیرفتن سیاست خارجی سوریه در منطقه است. از این‌رو تمام تلاش آن، تغییر رفتار دولت سوریه است. با توجه به این‌که سوریه یکی ازچهار حلقه مقاومت در منطقه (ایران، سوریه، حزب‌الله و حماس) به حساب می‌آید، کشورهای غربی و متحدان منطقه‌یی آنها در این فکر هستند که با شکستن این حلقه، شاید بتوانند محور مقاومت را لرزان کنند.
قدس: به نظر می‌رسد ترکیه وارد روندی شده است که عاقبت خوشی برای رهبران آن ندارد؛ آنها شاید در روزهای نخست با ایما و اشاره علیه بشار اسدحرف می‌زدند، ولی بعداً به‌طور علنی علیه وی موضع گرفتند و پس از مدتی مشخص شد که آنکارا مخالفان سوری را مسلح و به داخل خاک سوریه هدایت می‌کند... ترکیه اردوغان اگر مانعی را پیش روی خود نبیند، در جمع هم مشربهای غربی خود اردو می‌زند و در مقابل جهان اسلام و آرمانهای ضدصهیونیستی آن می‌ایستد. موضعی که شاید حتی دولتهای لائیک پس از آتاترک نیز در برابر جهان اسلام و عرب نگرفته بودند. 
کیهان: «سالهاست که وزارت‌خارجه و سفارتخانه‌های تحت مدیریت آن در بسیاری از موارد نقشی مینیمالیستی ایفا می‌نمایند. تعریف «سفارت ایران»، به‌عنوان «نماینده بروکراسی داخل برای هموطنان خارج» جا افتاده و تعریف مأموریت فرهنگی سفارت در حد آشنا نمودن مردم کشور میزبان با سه تار، فلزکاری، قورمه سبزی و چند فیلم کذایی تقلیل یافته است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/105553d3-1029-4fcd-9e7e-2935b185c90a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات