728 x 90

محکومیت دلال رژیم ایران به زندان به جرم قاچاق کالای غیرقانونی

وزارت دادگستری آمریکا
وزارت دادگستری آمریکا

وزارت دادگستری آمریکا یک دلال ساکن کلمبوس را به جرم قاچاق غیرقانونی کالا به رژیم ایران به ۲۰سال زندان محکوم کرد. وی از یک شرکت پوششی برای قاچاق قطعات صنعت نفت استفاده می‌کرده است.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد بهروز بهروزیان ۶۴ساله از کلمبوس در تلاش برای مخفی کردن این حقیقت که وی به‌طور غیرقانونی و در نقض قانون اختیارات اقتصادی اضطراری، تجهیزات صنعتی برای ایران تهیه می‌کرد، از یک کمپانی رابط به‌نام تجهیزات صنعتی سومار استفاده می‌کرد. وی لوله‌های چند شاخه، شیر فلکه و رابطه‌یی که برای لوله‌های صنعتی در خطوط پالایش صنعتی نفت و گاز استفاده می‌شوند را از طریق سومار به ایران می‌فرستاد و بابت آن ۳۵۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰دلار در سال سود می‌برد. این کار تحریم اقتصادی و بازرگانی که از مه ۱۹۹۵ توسط آمریکا بر رژیم ایران اعمال شده را نقض کرده است...

بنجامین گلسمن، دادستان آمریکا گفت «بهروزیان با تقویت اقتصاد یکی از مشهورترین حامیان دولتی تروریسم در جهان به‌لحاظ مالی سود برده است. این قطعات که توسط بهروزیان به‌دست آمده به صنعت گاز و پتروشیمی ایران کمک کرده است. جرایم بهروزیان نه تنها تاثیر تحریمات تجاری آمریکا را از بین برده بلکه امنیت ملی ایالات متحده را نیز تضعیف کرده است.

جوزف دیترز، کفیل مأمور ویژه اف.بی.آی در سینسیناتی گفت: بهروز بهروزیان، با ارسال کالاهایی با استفاده دوگانه به ایران و تقویت قابلیتهای نظامی و اقتصادی آن، به‌طور عامدانه قوانین کنترل صادرات را نقض کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1cc5167-3803-47c1-a432-4a6377e6b237"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات