728 x 90

روزنامه حکومتی: حامیان دیروز رفته‌رفته به مخالفان جدی دولت بدل شده‌اند

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

روزنامه حکوتی شرق با اعلام پایان ماه عسل رئیسی جلاد و اصول‌گرایان نوشت: حامیان دیروز رفته‌رفته به مخالفان جدی دولت بدل شده‌اند، آیا این شکاف سیاسی، عبور از رئیسی توسط حامیانش است؟

اگر چه با روی‌ کار آمدن رئیسی این باور شکل گرفته بود که ذیل تحقق پروژه یکدست‌سازی قدرت، عملاً گسل جریانهای سیاسی با دولت جدید یا صفر خواهد شد یا به حداقل ممکن خواهد رسید؛ «اما شواهد و قرائن به‌خصوص در روزها و هفته‌های اخیر حکایت از آن دارد که حامیان دیروز دولت سیزدهم و شخص رئیسی در زاویه معناداری با او قرار گرفته‌اند.مجموعه این نکات به موازات دیگر اتفاقات و حوادث جاری دیالکتیک سیاسی رئیسی و حامیانش را با لکنت جدی روبه‌رو کرده است؛ آن‌هم در شرایطی که با آغاز سال جدید شاهد تشدید بحران معیشتی و ناکارآمدی دولت در مدیریت تورم و گرانی‌ها هستیم. به باور و اذعان بسیاری از تحلیلگران سیاسی، کارشناسان اقتصادی و حتی جامعه‌شناسان تداوم این شرایط وقوع نارضایتی اجتماعی را پررنگ‌تر می‌کند». (خبرگزاری حکومتی شرق ۲۰فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5620645d-08ef-4498-a5f9-b15ee7b4c04f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات